Rocky
Kenta Kofot
sandstream skrev:(Har en kompis med en Blade -01 och han kör ifrån mig utan problem trots tyngre hoj och färre hästar).
Jag kör ifrån dig med min 636:a

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sandstream skrev:(Har en kompis med en Blade -01 och han kör ifrån mig utan problem trots tyngre hoj och färre hästar).
Din hoj var redan omodern när den tillverkadesDino Velvet skrev:Det kan vi säkert göra även om det jag skrev inte gällde mig och min hoj.
Men om du vill sätta ditt ego på spel så ska jag inte hindra dig. Jag tror inte vi orkar hålla på till min Ducce rasar.
Det går nog snabbare om vi kör tills din hoj blir lika vanlig som en Volvo 850 omodern, vilket borde vara någon gång i april.
Nej, vi skiter i det så slipper du byta alias.
Då kan du inta vara bra på bakhjulet!2Wheeldrive skrev:Hondan är iaf slöast! Har kört en och blev inte särskilt imponerad. Vill man ha upp den på bakhjulet så måste man varva 13000 och släppa ut kopplingen på ettan![]()
![]()
The blade skrev:Han blir ju inte från åkt av dig i alla fall för du har ingen hoj![]()
lorkan skrev:Power of dreams .. - Honda.
Men va fan, är du P14 ? Köpa hoj efter grupptryck.:kocko
Prova alla, och den du gillar bäst, köper du. Enkelt.
Jävla lyx att kunna välja å vraka så, ibland önskar jag att jag var ekonomiskt oberoende ..![]()
Herman skrev:1. Honda cbr 1000rr - 2006?
2. Yamaha R1 - 2006?
3. Suzuki gsxr 1000 - 2006?
4. Kawazaki zx 10r - 2006?
Så jag vet inte vilken jag ska ha... Fast så som de är nu så lutar de åt en Hondan. Men jag vet inte helt 100% än?!![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |