Köpa ny hoj nästa vecka men vilken?

Vilken hoj ska jag köpa nästa vecka?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Tror du kommer bli nöjd med Hondan, riktigt sköna att köra dok inte provkört 06:an än, gillar deras växellåder.
Fast jag hade tagit Suzukin då mitt hjärta klappar för Suzuki speciellt med andningshjälp ;)

Dino Velvet skrev:
Det kan vi säkert göra även om det jag skrev inte gällde mig och min hoj.
Men om du vill sätta ditt ego på spel så ska jag inte hindra dig. Jag tror inte vi orkar hålla på till min Ducce rasar.
Det går nog snabbare om vi kör tills din hoj blir lika vanlig som en Volvo 850 omodern, vilket borde vara någon gång i april :rolleyes: .

Nej, vi skiter i det så slipper du byta alias.
Din hoj var redan omodern när den tillverkades :rofl Och för dig som inte visste så är det inga större uppdateringar på -06orna =) Men men ducatiförare brukar ju inte följa med i utvecklingen :D Du kan tävla mot mopeder istället, då kanske du behåller din heder :hihi

2Wheeldrive skrev:
Hondan är iaf slöast! Har kört en och blev inte särskilt imponerad. Vill man ha upp den på bakhjulet så måste man varva 13000 och släppa ut kopplingen på ettan :hihi :rofl
Då kan du inta vara bra på bakhjulet! :D

köp en av var, för du är väll inte snål, eller??? :D

(Annars räcker det väll med att du köper den du själv tycker mäst om, blir så jobbigt om du ska handla hoj efter vad alla andra tycker.)

val av hoj

lätt att du ska köpa suzuki k6, om den inte tilltalar dig så köp en retta, hondan skulle jag val sist av allt.

Varför bara japanskt, kolla på rsv millen, samma pengar o i många avsenden en roligare hoj, inte en dussin hoj heller.

Men det är ju vad jag tycker.

Power of dreams .. - Honda.

Men va fan, är du P14 ? Köpa hoj efter grupptryck. :4skrika :kocko

Prova alla, och den du gillar bäst, köper du. Enkelt.

Jävla lyx att kunna välja å vraka så, ibland önskar jag att jag var ekonomiskt oberoende .. :rolleyes:

lorkan skrev:
Power of dreams .. - Honda.

Men va fan, är du P14 ? Köpa hoj efter grupptryck. :4skrika :kocko

Prova alla, och den du gillar bäst, köper du. Enkelt.

Jävla lyx att kunna välja å vraka så, ibland önskar jag att jag var ekonomiskt oberoende .. :rolleyes:

Som jag sa tidigare så vet jag vilken hoj jag ska köpa... Ville bara kolla läget här på sporthoj :argpådato ... De verkar som de flesta skulle göra som jag, köpa hondan. Blir nog att lägga en order imorgon på lunchen. :)

Varför fanns inte Triumph med :va Det måste vara hojarna hoj :Bugar
Min står..eeh,jag menar går som en klocka och har aldrig gjord mej ledsen. Så det så...

Jag var i samma sitts förra året, efter att ha provkört K5:an så fanns det bara en hoj. Många tycker motorn är det bästa med den, det tycker även jag :hihi men ramen får näst flest plus, grym, det är bara att vinkla ner hojjen även om du ligger i 250.

Herman skrev:
1. Honda cbr 1000rr - 2006?
2. Yamaha R1 - 2006?
3. Suzuki gsxr 1000 - 2006?
4. Kawazaki zx 10r - 2006?

Så jag vet inte vilken jag ska ha... Fast så som de är nu så lutar de åt en Hondan. Men jag vet inte helt 100% än?! :va

Detta kallas LYXPROBLEM!!! :D

**YAMAHA POWER** :4skrika

Stod själv inför samma val för ett tag sen, jag hade Yamaha och Suzuki kvar till sist. Blev en K5:a till slut, som mcnytt skrev: Yamahan är bra men Suzukin är bättre på allt...

Yes imorgon ska man gå ner och lägga en order på en Honda cbr 1000rr -2006 blir en röd. Verkar vara den färgen som svårast att komma över :) .

Så får man en leverans i Mars runt den 13:e :yoparty

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...