Köpa ny GSXR1000

Pirro skrev:
Jasså? Hade Honda förut och då var det två års "allgaranti" och tre års elektronik och motor...

Jag citerade bara Tonie som skrev tidigare i tråden. Honda är välkända för sina generösa garantier. Hur det är med Suzuki vet jag inte. Men ring och kolla med
en riktig handlare.

svart / koppar

jodå du kan få tag i en svart/koppar.själv så köpte jag min gsx1000R-03 svart/koppar på mc-huset för 105 000:- så ring till huset så finns de kvar.så var det iaf för 2 veckor sedan. Dessutom fick jag ett micron titan slipon för 3 papper...

Insåg att jag just står och ljuger. Skämms mig. Köpte min för 105, inte 115. Det var oljekyld det.

KIRE skrev:
Jag citerade bara Tonie som skrev tidigare i tråden. Honda är välkända för sina generösa garantier. Hur det är med Suzuki vet jag inte. Men ring och kolla med
en riktig handlare.

Kawa och Yamaha har två års garanti. Honda två år plus tre år motor och elektronik, Suzuki två år plus tre års reklamationsrätt.

Pirro skrev:
Funderar på att köpa en ny gixer1000-03. Någon som vet vad man får betala för en 03a nu i vinter? Någon som har erfarenhet av ett köp runt stockholmstrakten?
Det står en på MB-racing i V-ås, ca 300 mil för 99'. Det borde gå att göra ngn kr till på den.

R1 03 får ni lös för 104tkr nu men går säkeret att pruta lite till på det.helrätt pris tycker jag.

Freppa skrev:
Insåg att jag just står och ljuger. Skämms mig. Köpte min för 105, inte 115. Det var oljekyld det.
Och du fortsätter att ljuga eftersom jag gav 110 för min. När jag köpte den så fanns det svart/kopparfärgade kvar hos KGK så det ska väl gå att få tag i.

Jag är en jävla lögnare nuförtiden. 110. I stand corrected.

/Freppa - som jobbar på kapitalförvaltare och uppenbarligen INTE skall pyssla med siffror.....

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park