Köpa nåt coolt!

unknownuser

Student
Gick med
2 Aug 2004
Hoj
---
Asså jag behöver verkligen lite hjälp omgående. Ska köpa mig en cool stereo tänkte jag, eftersom min gamla mest fungerar som brevpress nuförtiden sedan den la av. Men jag undrar vad det finns för modeller sm verkligen är värda 2-3 kkr? ska in till stan imorgon och kolla på backaplan tänkte jag, ska se om jag finner nåt. Om någon vet en cool cd-spelare, så säg till.

Kriterierna är inte hög, behöver endast cd och radio, så säg till om ni hittar nån cool! :tummenupp

//Anders

lassnig skrev:
Asså jag behöver verkligen lite hjälp omgående. Ska köpa mig en cool stereo tänkte jag, eftersom min gamla mest fungerar som brevpress nuförtiden sedan den la av. Men jag undrar vad det finns för modeller sm verkligen är värda 2-3 kkr? ska in till stan imorgon och kolla på backaplan tänkte jag, ska se om jag finner nåt. Om någon vet en cool cd-spelare, så säg till.

Kriterierna är inte hög, behöver endast cd och radio, så säg till om ni hittar nån cool! :tummenupp

//Anders
Köp en dvd om du inte redan har en sån, och koppla den till förstärkaren. Annars kan du få köpa min Denon 5-växlare billigt.

Gör som jag gjorde när jag köpte ny (nåja) stereo.
En ok reciver för 900.- högtalare 1200.- och cd-spelare för 800.-
Hade i dagsläget köpte en dvd spelare för mindre pengar ny. Men men. Funkar och ger rätt bra kräm.

Gör som jag gjorde när jag köpte ny (nåja) stereo.
En ok reciver för 900.- högtalare 1200.- och cd-spelare för 800.-
Hade i dagsläget köpte en dvd spelare för mindre pengar ny. Men men. Funkar och ger rätt bra kräm.

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8