Köpa mp3 spelare

Absolut, lider av samma ilandsproblem själv. :)

...och att många varianter av *ahem* litterära verk på disk är av varierande kvalitet (rippade av trebarnsfarsor som inte hört termen id3-tag), jag är kraftigt i behov av en spelare som dyker upp som en disk i utforskaren (för sortering av fattabellen med drivesort eller liknande, så skiten hamnar i rätt ordning)...

Jag har en gammal fulspelare som tyvärr inte är laddningsbar, men den lirar (men äter batterier till frukost, lunch och middag), sansaspelaren man har som löpträningspolare förstår windows att det är en mediaenhet, då hittar drivesort inte på den. :(
Det fungerar fin fint på sansan, lägger till filer som på ett usb minne, sen kan du välja om du vill se det som det ligger i mappar på den eller efter artist osv. Dvs bästa från två världar.

Köpte min som slit å släng mp3 att ha när man inte vågar riskera sin telefon, eller den helt enkelt e för klumpig och blev chokad över hur bra och genomtänkt den är.

För övrigt klarar den flac också vilket är trevligt om man kopplar in den på förstärkare jag har räddat flera fester med den :D

Det fungerar fin fint på sansan, lägger till filer som på ett usb minne, sen kan du välja om du vill se det som det ligger i mappar på den eller efter artist osv. Dvs bästa från två världar.

Köpte min som slit å släng mp3 att ha när man inte vågar riskera sin telefon, eller den helt enkelt e för klumpig och blev chokad över hur bra och genomtänkt den är.

För övrigt klarar den flac också vilket är trevligt om man kopplar in den på förstärkare jag har räddat flera fester med den :D

jag faller bara in i berömmet för den smidigaste spelaren jag har ägt. Dessutom håller för allt. Jag somnar med den i sängen varje natt, sen i somras, sånt har knäckt högtalaringången på alla andra spelare jag ägt, blir den blöt så är det bara att torka på element(den har besökt kaffemuggen två gånger). :tummenupp

jag faller bara in i berömmet för den smidigaste spelaren jag har ägt. Dessutom håller för allt. Jag somnar med den i sängen varje natt, sen i somras, sånt har knäckt högtalaringången på alla andra spelare jag ägt, blir den blöt så är det bara att torka på element(den har besökt kaffemuggen två gånger). :tummenupp
Åfyfan, badat har min sluppit men de kommer väll :hihi Hur har hörlurarna klart sig från att somna med dom? brukar tyvärr döda mina hörlurar aldeles för fort, blir alltid kabelbrott
Nån som kan tipsa om ett pra hållbara?

Bra driv i sansan också föresten har ett par stora senhiser dj-lurar som den klarar driva till öronbedövande volymer trots att spelaren är mindre än kontakten :D

Åfyfan, badat har min sluppit men de kommer väll :hihi Hur har hörlurarna klart sig från att somna med dom? brukar tyvärr döda mina hörlurar aldeles för fort, blir alltid kabelbrott
Nån som kan tipsa om ett pra hållbara?

Bra driv i sansan också föresten har ett par stora senhiser dj-lurar som den klarar driva till öronbedövande volymer trots att spelaren är mindre än kontakten :D

Det med lurarna vet jag inte, jag använder inte orginal utan gamla Koss, och de håller bra.

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!