Lou siffer
officiellt lammkött
Det fungerar fin fint på sansan, lägger till filer som på ett usb minne, sen kan du välja om du vill se det som det ligger i mappar på den eller efter artist osv. Dvs bästa från två världar.Absolut, lider av samma ilandsproblem själv.
...och att många varianter av *ahem* litterära verk på disk är av varierande kvalitet (rippade av trebarnsfarsor som inte hört termen id3-tag), jag är kraftigt i behov av en spelare som dyker upp som en disk i utforskaren (för sortering av fattabellen med drivesort eller liknande, så skiten hamnar i rätt ordning)...
Jag har en gammal fulspelare som tyvärr inte är laddningsbar, men den lirar (men äter batterier till frukost, lunch och middag), sansaspelaren man har som löpträningspolare förstår windows att det är en mediaenhet, då hittar drivesort inte på den.![]()
Köpte min som slit å släng mp3 att ha när man inte vågar riskera sin telefon, eller den helt enkelt e för klumpig och blev chokad över hur bra och genomtänkt den är.
För övrigt klarar den flac också vilket är trevligt om man kopplar in den på förstärkare jag har räddat flera fester med den