Köpa MotoGP prenumeration i Hi-res!?

O.Larsson

SDK #4201
Gick med
16 Mar 2007
Hoj
Ducati 848
Hej,

är det någon som har jämfört skillnaden mellan Low-res och Hi-res? Är det värt ca: 500 spänn för att köpa Hi eller är det bättre att köpa soppa till hojen för dom pengarna och istället kolla på Low?

Åsikter...

Det är nog en fråga som du själv får svara på om du tycker det är värt det. Dom har ju lagt upp ett klipp i både standard och Hi-res som man kan jämföra mellan. Du hittar den i menyn där du köper prenumerationen. Själv tycker jag att dom har snålat med kvalitén med deras Hi-res.

Jag tycker kvalitén i Hi-res är rena skämtet, är ju nästan så man skulle få betalt för att genomlida en hel sändning i Hi-res. Nä då håller jag mig tills det kommer ut på RU.
Vet inte om man får skriva namnet på en torrentsida därav förkortningen.

Jag köpte lo-res. Jag tycker det verkar okej, jag tänkte inte sitta 50 cm från skärmen och glo ändå.

ok, några åsikter i alla fall...just det där om att det inte är speciellt "Hi" upplösning i deras "Hi-res" var något som jag själv reagerade över. Inte speciellt stor skillnad (värd 500...) mellan deras två alternativ...

...sitter med boxer abb och eurosport...därför blir detta enklaste lösningen för att få GP...fixa Viasat blir betydligt dyrare å jag vill INTE vänta tills loppet finns på någon torrent. Brukar bara sluta med att man "råkar" läsa utgången i någon tråd någonstans...

Jag köper Low...

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...