wheelie82
Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Hej!
Tänkte meddela att jag har fått kraftiga symptom på motard-sjuka. Måste köpa mig en inom kort! Har alltid tyckt det verkar kul med motard, så kommer polaren o hälsar på med sin nya XR650R me motardkitt o hrc-trim.
En eftermiddag på den med många breda sladdar genom korsningar o kilometerlånga wheelies
slet jag av hjälmen från min svettiga skalle o skrek: En sån måste jag ha!! Nu till frågan, vilka modeller kan ni rekommendera resp. varna för? Husa verkar vara skojiga med låg vikt o grymma motorer, antar att jag kommer försöka testa så mkt som möjligt på bana osv. men kommer även använda hojen i stan o dyl. XR:en var ju kul, men tröttnar man på den vid ev. bankörning?
Mvh Johan (ny på sporthoj)
Tänkte meddela att jag har fått kraftiga symptom på motard-sjuka. Måste köpa mig en inom kort! Har alltid tyckt det verkar kul med motard, så kommer polaren o hälsar på med sin nya XR650R me motardkitt o hrc-trim.
slet jag av hjälmen från min svettiga skalle o skrek: En sån måste jag ha!! Nu till frågan, vilka modeller kan ni rekommendera resp. varna för? Husa verkar vara skojiga med låg vikt o grymma motorer, antar att jag kommer försöka testa så mkt som möjligt på bana osv. men kommer även använda hojen i stan o dyl. XR:en var ju kul, men tröttnar man på den vid ev. bankörning? Mvh Johan (ny på sporthoj)

Finns ju inget direkt att banta på en XR tycker man.. Tack för många bra tips!
(no offence mann)