Köpa motard för ca 70.000kr

Emil W

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2005
Hoj
KTM 620 SC KTM 525 EXC SM
Vad för motard skulle ni köpt för runt 70,000 kr?

Har hittat en beg 525-06 som e grymt fin.
Men så får man ju en helt ny 690 -07 för 72,900 vad hade ni köpt.
Har åkt 620 SM nu i 3 år och vill byta upp mig?

vad säger ni?

Kanske annat märke än KTM ?

Hade jag varit du så skulle jag ha köpt den Aprilia SXV -07:an som står på Superbike för 69.900 kr. Det är min förra och den är väldigt välskött och har numera alla uppdateringar som skall göras på dom.

Hade jag varit du så skulle jag ha köpt den Aprilia SXV -07:an som står på Superbike för 69.900 kr. Det är min förra och den är väldigt välskött och har numera alla uppdateringar som skall göras på dom.

Den är såld!!! Å förresten så ska du göra reklam för min!!!:D

Beror ju lite på vilken typ av hoj man är ute efter,men jag hade tagit 690 i det fallet.Nytt är nytt och 70k för en två år gammal hoj låter väldigt dyrt.Jag förutsätter att både cross och motardhjulen ingår åtminstone.

Beror ju lite på vilken typ av hoj man är ute efter,men jag hade tagit 690 i det fallet.Nytt är nytt och 70k för en två år gammal hoj låter väldigt dyrt.Jag förutsätter att både cross och motardhjulen ingår åtminstone.

Jo sant, men för att få den rolig så måste man lägga ut en del kosing för att den ska bli rolig.
slipon, ommappning osv.blir en 12-15 tusen till

Köp en 525 enduro på enduromx o sen köp motardhjulen löst brevid. du tjänar en del på det..

Näe, inte den med framskärmen och lyckta (all in one) och traktor avgasrören tar lätt en 525 då.

Du får min Husa 650 -06 för 63000:- inkl. Akra helsystem o lite annat, den har gått 50 tim och finare begagnad hoj finns f..n inte - finns annons på blocket:tummenupp

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back