Tjena alla mctokar!
Jag har gått o klurat ett tag nu på o köpa hoj och har hittat en gsxr1100r med 5000mil på mätaren,hojen går bra och är i "bra skick" enligt ägaren.
Har bara ägt enduros o crossar innan...
Har läst lite inlägg om gsxren här på forumet och den verkar inte ha några defekter förrutom just att 2ans växel hoppar ur och att det rasslar om kamkjedjan.
2ans växel e ok på denna hoj ja hittat men ägaren sa att den rasslade lite på tomgång.
så min funderingar är:
1:är det dyrt/jobbigt att byta kamkjedja/spännaren?
2:kan man köpa rephandbok till denna hoj?
3:vill ha nått o växa i,bra förstahoj om man inte öppnar spjällen fullt?
4:ungefärligt värde på hojen den e grå/svart/lila
5
rt hittar man reservdelar förutom suzuki orginal?
6
d e en gixxer?
Har ganska stor meckvana så kamkjedjan borde jag lösa,finns det nått mer om denna maskin som är värt att veta vad ja ska kolla mer osv?
Det är 155hk maskinen som hojen har
jaja det kommer fler frågor,är väldigt tacksam för svar om detta!
Mvh Magnus
mkt bra forum detta btw
Jag har gått o klurat ett tag nu på o köpa hoj och har hittat en gsxr1100r med 5000mil på mätaren,hojen går bra och är i "bra skick" enligt ägaren.
Har bara ägt enduros o crossar innan...
Har läst lite inlägg om gsxren här på forumet och den verkar inte ha några defekter förrutom just att 2ans växel hoppar ur och att det rasslar om kamkjedjan.
2ans växel e ok på denna hoj ja hittat men ägaren sa att den rasslade lite på tomgång.
så min funderingar är:
1:är det dyrt/jobbigt att byta kamkjedja/spännaren?
2:kan man köpa rephandbok till denna hoj?
3:vill ha nått o växa i,bra förstahoj om man inte öppnar spjällen fullt?

4:ungefärligt värde på hojen den e grå/svart/lila
5

6

Har ganska stor meckvana så kamkjedjan borde jag lösa,finns det nått mer om denna maskin som är värt att veta vad ja ska kolla mer osv?
Det är 155hk maskinen som hojen har

jaja det kommer fler frågor,är väldigt tacksam för svar om detta!
Mvh Magnus
mkt bra forum detta btw