Så du menar at en snygg hoj utan synbara fel ska man inte kjøpa om det inte finns kvitton på 10 oljebyten?? nej jag tror mycket mera på at noga kolla hojen och låta den tala for sig sjalv.....om ingen service gjorts syns det och marks det..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Låter som det inte e många som meckar själva..? När började dom dela ut service böcker till mc? Köpte min senaste nya hoj "Kawa" 02, då va det ingen som visste va service bok va i butiken.. trodde det möjligtvis va bmw som larva sej med böcker.

Så du menar at en snygg hoj utan synbara fel ska man inte kjøpa om det inte finns kvitton på 10 oljebyten?? nej jag tror mycket mera på at noga kolla hojen och låta den tala for sig sjalv.....om ingen service gjorts syns det och marks det..
Låter som det inte e många som meckar själva..? När började dom dela ut service böcker till mc? Köpte min senaste nya hoj "Kawa" 02, då va det ingen som visste va service bok va i butiken.. trodde det möjligtvis va bmw som larva sej med böcker.
Jag har en bok till min hoj, jävligt viktigt om garantin ska gälla.![]()
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!