Köpa MC NUU!

• Thread starter Thread starter ThomasN
  • Start date Start date

ThomasN

Guest
Suck, jag som precis hade bestämt mig för att vänta till våren att köpa MC. Så hittar jag en helt perfekt nu (Honda CBR 600 '96), kan jag verkligen hoppa över att köpa den? :confused:

Priserna kommer väl förmodligen gå ner något mer allt eftersom det blir kallare ute och kanske ligga som lägst i feb-mar, så frågan är, historiskt sett, hur har priserna varierat mellan oktober till feb-mar, kvalificerade gissningar någon?

Även om jag inte får köra så många meter detta året så är det ju alltid kul att ha den! Kan ju köra runt i garaget lite iaf
:gnissla :tungan

Min erfarenhet är att priserna stiger redan i februari, det är då de flesta börjar fundera på en ny hoj.

Köp nu så du kan provöra den, annars står du kanske med en hoj med bara 2 växlar, världens krokigaste skivor eller nå annat lika skoj till våren.

Håller med Rigge. Tror att lägsta priserna är nov-feb beroende på hur mycket snö det är och om det finns möjlighet att provköra. Skulle inte köpa en beg. R-hoj privat utan att prova ordentligt, kan bli många överraskningar annars.

köp min me krokiga skivor :hihi
jag e iaf ärlig :tummenupp

Som sagts innan, köp nu medans du kan testa den ordentligt.
Säg att du skulle spara 5 000 ( vilket jag har svårt att tro ) på att vänta tills jan-feb.
När pärlan ska ut i vår står du med en låda som ska renoveras för 12 loppor, mindre kul... :gnissla
//Tobbe

Jag säger som alla andra. Köp av nån som behöver cash nu för att ha till att göra iordning nåt vinterprojekt!
Tror priserna kanske ligger som lägst strax innan jul när alla ska köpa julklappar. :va

Helt rätt forum att ställa frågan i, det var ju precis dessa svaren jag ville ha :)

Japp, den köper vi :yoparty

Nu är den köpt! :tummenupp

Dokumentation av resan i form av bilder finns här:

https://xyz.pp.se/gallery/2004_McTyskland

Det blev 167 friska mil på 23 timmar ganska precis. Jag är inte det minsta ledsen om jag inte kör någon mer bil denna månaden :)

IMGP1327.sized.jpg

Grattis till bra hoj köp..It´s a Honda.. :D

Du lär vara rätt ensam om färgen ialla fall..
Sen den där cuts "luckan" är inte så vanligt heller.. :Bugar

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...