Köpa mc-kläder!

jp in da house:
DP in da house:
Track bättre ventilerat än Dainese (Wave).

JP says: Flyger elefanterna i din värld?

Ska du quota mig gör det RÄTT, det står ingenstans i min post om Dainese Wave eller??? jag har haft ett otal Dainese ryggskydd men inget av dom senaste (typ Wave), jag har även slitit ut ett och annat UFO skydd under mina år på 2-hjul. Just nu verkar det som om allt jag använder i kläder & skydd kommer from Halvarssons, Jofama, STR, kankse för att man får "personalrabatt" från dom när det är dax att ekipera sig plus att dom gör riktigt bra produkter som faktiskt funkar och inte bara ser coola ut...

DP says: JP gör om gör rätt....

Andemeningen var rätt. :rolleyes:

Så, du har m.a.o. inte haft ett Dainese-skydd sedan Hedenhös och får personalrabatt på Halvarssons/Jofama/STR. Go figure.

plus att dom gör riktigt bra produkter som faktiskt funkar och inte bara ser coola ut...

Fast Halvarsson gör inte sitt ryggskydd själva utan köper det från en brittisk firma och byter loggan. Men det är inte det konstiga, det är att det skyddet nästan alltid ligger dåligt till när dom testar ryggskydd i brittisk mc-press. Tvärtom så är det UFO, Alpinestars & Dainese som brukar va bäst där, men sämst här.. Så länge skiten sitter bekvämt så tycker jag man ska köpa, att det ena skulle va bättre än det andra är ju som att säga att ett däck är bättre än ett annat!

Ifrån 25/3 är det lelle dagarna på lelles mc i Uppsala, dvs 15-75% på allt.
Tycker inte dom har så mkt på hemsidan dock, men tydligen skall dom ha massor i butiken.
Någon som varit där?

//Micke

roger h in da house:

Sen klagar ni på varför inte alla handlare har allt på hyllan!?!?!?! Klart som fan det inte går ihop sig om man ska vara "provhytt" för webshopar...

DP says: Handlar ALLT i Sverige, ibland över webben men helst över disk....

Helt rätt! :tummenupp

Behöver man den servicen, så betalar man för den.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman