Köpa lasermus! Vilken ?

• Thread starter Thread starter Jonathan
  • Start date Start date
MX518, bästa gaming musen! (bäst i test i pcgamer) (för en rimlig peng)
Köpte en till brorsan, och han tycker om den :tummenupp
Ligger riktigt bra i handen..och att man kan ta ur /sätta i vikter är bra!

Våga vägra trådlösa möss...
Men eftersom du vill ha en trådlös är väl den där bra... :huvet

tycon1 skrev:
MX518, bästa gaming musen! (bäst i test i pcgamer) (för en rimlig peng)
Köpte en till brorsan, och han tycker om den :tummenupp
Ligger riktigt bra i handen..och att man kan ta ur /sätta i vikter är bra!

Våga vägra trådlösa möss...
Men eftersom du vill ha en trådlös är väl den där bra... :huvet

Hehe, testat den som jag föreslagit :confused:

Om du ändå inte spelar tycker jag bara det är att slå till. Den ligger riktigt bra i handen och ger ett bra grepp. Jag skulle inte vilja kalla den klumpig men visst, den är ju relativt bred. Fast jag kan inte riktigt förstå varför du har som krav att det måste vara laser?

Estremo skrev:
Om du ändå inte spelar tycker jag bara det är att slå till. Den ligger riktigt bra i handen och ger ett bra grepp. Jag skulle inte vilja kalla den klumpig men visst, den är ju relativt bred. Fast jag kan inte riktigt förstå varför du har som krav att det måste vara laser?

Okey. Låter bra.

Jag är laserofil :rolleyes:

Nej men jag tycker inte en mus med kula ger samma känsla som en med laser bara.. Kanske inbillning men så är det iaf.

Jonathan skrev:
Okey. Låter bra.

Jag är laserofil :rolleyes:

Nej men jag tycker inte en mus med kula ger samma känsla som en med laser bara.. Kanske inbillning men så är det iaf.
fast det finns väl knappast kulmöss att köpa idag.. alla e ju optiska eller då vissa få som e laser.. o jag kan verkligen rekomendera MX1000.. den e klockren om du inte ska spela.

Var o hämtade 4st sånna förut... mkt bekvämliga! ;)

dock ska jag inte ha alla själv då ;)

Ingen laser, men jag använder Logitech MX510. Så förbannat grym mus!!

MikkE skrev:
Ingen laser, men jag använder Logitech MX510. Så förbannat grym mus!!

Har haft 6st mx510 or, två mx1000 och 3 mx518.
518 är överlägsen på alla fronter, älskar att man kan höja och sänka känsligheten efter behov..
510an på en nära andraplats, inte lika exact och inte samma "känsla" men väldigt bra
1000, värdelös enligt mig. Båda jag haft laggade efter vid lite hastigare rörelser (ej nödvändigtvis spelande) och de har en tendens att bugga så muspekaren flyttas längst upp i högra hörnet. Även kompisens mx 1000 gjorde samma sak. Min sista mx1000 hade halvtaskiga batterier så man kunde sitta 2-3h sen var det bara och ladda, vet inte hur länge man kan använda en med nya batterier.

Jag rekkomenderar dig att satsa på en G5:a istället, dvs en uppdatering av mx1000 då det sägs de har fixat alla dessa buggar.

Mina 2 kronor..

Nu gör jag världens trådlyft här och berättar att jag har köpt mig min mus, äntligen! :yoparty

Den är otroligt skön och ligger mycket bra i handen, perfekt ergonomi!
Det jag inte vant mig vid riktigt än är känsligheten mot en vanlig med kula. Prickar inte rätt på alla ikoner och länkar ännu :gnissla

Jonathan skrev:
2223724 Nu gör jag världens trådlyft här och berättar att jag har köpt mig min mus, äntligen! :yoparty

Den är otroligt skön och ligger mycket bra i handen, perfekt ergonomi!
Det jag inte vant mig vid riktigt än är känsligheten mot en vanlig med kula. Prickar inte rätt på alla ikoner och länkar ännu :gnissla

Vad blev det för någon, den "gammla" eller nya mx1000?

Tycker hela stan vimlar av möss såhär års. Trådlösa och allt. De flesta är dessutom gratis :rolleyes:

Starstriker skrev:
2224963 Tycker hela stan vimlar av möss såhär års. Trådlösa och allt. De flesta är dessutom gratis :rolleyes:

Finns dom med laser ? :rolleyes:

SSB skrev:
2225082 Har just den framför mig. Rekommenderas varmt.

Blev det den (MX-1000) du köpte till sist?

Jepp, precis den blev det :)
Grimt nöjd!

Men varför är just den färgsättningen dyrare än det andra alternativet på MX1000 ?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg