Köpa kläder via nätet

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer
ja som rubriken lyder. Jag är nyfiken på var folk handlar sina kläder när det väl gör det via nätet. Satt en stund o flumma ut o in på diverse sidor, o det finns en hel del.

Det är jag är intresserad av är,
sajt + stil
bra utbud
bra priser
bra sörrvis, dvs snabbt o smidigt, inget tjafs.
o era egna kommentarer, plus o minus

Kläder jag främst tänker på är t-shirts, tank tops, tröjjor och liknande.
Ingen speciell stil då (tack Swish för påpekandet dock), är intresserad av andras influenser.

Last edited:
Underlättar ju om du säger vad du har för stil kanske?

Lite skillnad på ellos och venomous tex...

Underlättar ju om du säger vad du har för stil kanske?

Lite skillnad på ellos och venomous tex...

hrm.. good point, ja det är inte latex o nitar jag är ute efter. :D
Men samtidigt så kan det ju vara kul att få höra lite vad andra har för stilar och kanske få lite nya uppslag.

hrm.. good point, ja det är inte latex o nitar jag är ute efter. :D
Men samtidigt så kan det ju vara kul att få höra lite vad andra har för stilar och kanske få lite nya uppslag.

Okej.. det finns ju www.venomous.se, rockkläder där. Inte bara nitar och läder, men dock rock.

"Vanliga kläder" vet jag inte så mycket om.. typ halens.se och ellos.se? :gnissla

Va inte mycket tryck i denna tråd, får väl bidra o rädda hela skiten då :tummenupp

www.junkyard.se

www.zoovillage.com

www.caliroots.com

Mitt favoritställe är då Junkyard, de har mycket som jag finner snyggt, helt OK priser o relativt snabba med sina leveranser. Har tagit högst 3 dagar än så länge.

La min senaste beställning igårkväll o fick mail idag om att paketet är skickat :tummenupp precis som det ska vara.

Kan även tillägga att jag aldrig haft problem de få ggr jag returnerat saker.

UPPDATERAT:

Tipsar även om http://www.lastexittonowhere.com
För den som är filmnörd o vill visa det lite diskret ;)
Aldrig beställt därifrån själv, men det blir säkerligen av någon gång.

Last edited:
www.tshirthell.com
Man kan tycka det är löjligt eller kul. Själv är jag tillräckligt omogen och självdistansierad för att tycka det senare.
De har en central i Holland de skickar från, så man slipper tull & moms.

www.recognize.se

Har (hade iaf sist jag var där) butik i skrapan i s-holm. Huvtröjor samt t-shirts har inhandlats där,

:tummenupp

www.stayhard.se finns också. Sökte på det i andra sammanhang men hittade en webb-shop! :tummenupp

:)

:rolleyes::D Tack!

Va inte mycket tryck i denna tråd, får väl bidra o rädda hela skiten då :tummenupp

www.junkyard.se
www.zoovillage.com
www.caliroots.com

Mitt favoritställe är då Junkyard, de har mycket som jag finner snyggt, helt OK priser o relativt snabba med sina leveranser. Har tagit högst 3 dagar än så länge.

La min senaste beställning igårkväll o fick mail idag om att paketet är skickat :tummenupp precis som det ska vara.

Kan även tillägga att jag aldrig haft problem de få ggr jag returnerat saker.

UPPDATERAT:

Tipsar även om http://www.lastexittonowhere.com
För den som är filmnörd o vill visa det lite diskret ;)
Aldrig beställt därifrån själv, men det blir säkerligen av någon gång.

Grymt, bra länkar och kommentarer om dina upplevelser. :tummenupp:tummenupp

www.tshirthell.com
Man kan tycka det är löjligt eller kul. Själv är jag tillräckligt omogen och självdistansierad för att tycka det senare.
De har en central i Holland de skickar från, så man slipper tull & moms.

Fanns en del som jag gillade där, kul sida! :tummenupp

ebay. Allt finns, kopior, äkta märken, rubbet. Det enda man ska hålla koll på är säljarens omdöme, bara att handla.

Back