Köpa käpp??

DaLorD

...alla borde ha en...
Gick med
28 May 2004
Hoj
GSXR1000 K7
Vart kan man köpa en käpp??

En riktig gubbkäpp helst... gärna i LKPG??

Eller en rullator???

Snälla... de e brådis... :Bugar

Köp en pimp-nigga-käpp, typ i mahogny, dödskalle där uppe med guldtänder eller liknande. Fett ball. Halta med stil.

Sno en istället. Det finns inte en chans att gubben/gumman hinner ikapp dig.

Vi gav min pappa en käpp i present en gång. Med backspegel, ringklocka och en plunta monterad på den.

Zergh skrev:
Finns det inga kettingkäppar? :)

Jå asså fatta så fett dåre kåmmer nån å ba haru nå pängar och man ba slitter upp värrsta fetta kettingen ur keppen och bara kettar hann rackt över ansiktet och ba typ håll käften merig jävla fattilapp!!1one

honkiie skrev:
Jå asså fatta så fett dåre kåmmer nån å ba haru nå pängar och man ba slitter upp värrsta fetta kettingen ur keppen och bara kettar hann rackt över ansiktet och ba typ håll käften merig jävla fattilapp!!1one

MUHAHAHA.
Fan, vi har uppfunnit ett nytt verb grabbar - ketta. Vem ringer Svenska Akademien?

honkiie skrev:
Ja det är ju bara handla, vem vill inte stödja en härlig nazistorganisation som old eagle? :kocko

Är det en organisation? :va Jag trodde det var någon bonnläpp som sålde butterflies etc.

Starstriker skrev:
MUHAHAHA.
Fan, vi har uppfunnit ett nytt verb grabbar - ketta. Vem ringer Svenska Akademien?

Jag försökte ringa nyss, men det var en brutta som svarade, så jag blev så jävla nervös och la på :gnissla :rolleyes:

Jag hittade en käpp tillslut...

I eftermiddag ska vi bara montera på ett gashorn (150 dB) och en hållare för single malten..

Sen ska det oxå införskaffas en gammal gubb-kavaj och en gubbkeps alt. hatt...

Han ska allt få veta (o alla som ser honom oxå) att när man fyller 30 är man ingen ungdom längre :hihi

Återkommer med foto...

Kay skrev:
Köp en pimp-nigga-käpp, typ i mahogny, dödskalle där uppe med guldtänder eller liknande. Fett ball. Halta med stil.

"" You need to carry that cane to keep ’em sane... 'cause crazy-ass ho's don't make no dough! :rofl
"""

hehe... vad sägs om denna??

Bifogat

• CanePlayerHaterEyeLg.jpeg
    CanePlayerHaterEyeLg.jpeg
    29.1 KB · Visningar: 279
Last edited:
DaLorD skrev:
"" You need to carry that cane to keep ’em sane... 'cause crazy-ass ho's don't make no dough! :rofl
"""

hehe... vad sägs om denna??

Klockren, bara o tjacka :D

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...