Köpa ipod mini

Arawak

Feg & talanglös
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
CB1000R
Var hittar jag en billig ipod mini i utlandet?
Nån som har nån nätbutik i huvudet?

Sök på Pricerunner eller Kelkoo.

De söker igenom massor med nätbutiker och jämför priser! :tummenupp
Pricerunner använder jag alltid när jag skall köpa elektronik och böcker, helt enkelt skitbra!

Eller varför inte Sonys HD-baserade MP3 spelare? Där får du 20 GB och den väger endast 6 g mer än Ipod:en!

Kolla HÄR.

Kostar 500 spänn mer, men du får 16 gb mer utrymme, längre batteritid (ännu längre än Creatives faktiskt) och en grymt snygg spelare! :tummenupp

McFille skrev:
Eller varför inte Sonys HD-baserade MP3 spelare? Där får du 20 GB och den väger endast 6 g mer än Ipod:en!

Kolla HÄR.

Kostar 500 spänn mer, men du får 16 gb mer utrymme, längre batteritid (ännu längre än Creatives faktiskt) och en grymt snygg spelare! :tummenupp

Har dom skippat Atrac nu, det va på tiden. Men 3100:- är i högsta laget. Frågan är hur mycket utrymme man behöver med. Jag har aldrig orkat fylla min 4gb :). Och kör alla låtar på "shuffle" och inte direkt så man tröttnar. Fast 20gb är ju alltid mer än 4gb.

Nä, de kör fortfarande me Atrac är jag rädd, men det konverteras automatiskt när du skickar över mp3:or...tar dock lite längre tid, men den har lysande batteritid!

Ja, själv är jag rätt nöjd med min iRiver på 256 mb...är lite äldre dock, men iom. att jag joggar mycket med min så funkar inte en HD-baserad riktigt...

Men hade jag köpt en ny HD-spelare, så hade det nog blivit Sonyn...20 gb är alltid bra att ha till framtida behov! :)
Visserligen har jag inte en större mp3-samling än runt 5 gig just nu, men den växer stadigt! :yoparty

Hur är det med de olika märkena??

Är förmig att Creative envisas med att ha ngt speciellt program att föra över låtarna med, mao dyker enheten ej direkt upp som "Flyttbar enhet" i windows, utan man måste installera ett program för att kunna flytta över saker till/från.

Gäller det även Zen Micro? IPod? Sony?
Vill inte behöva ngt speciellt prg ifall man ska till ngn som inte har programmet, ska funka som Extra HDD direkt...

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back