Köpa i Asien?

Naurin

Humlefärgad? Den är race-gul!
Gick med
20 Aug 2005
Hoj
Aprilia RSV1000R 2006
Tja!

Ställde just in hojjen i garaget å konstaterar att det börjar lida mot slutat av säsongen. MEN (!) något som gör det mindre jobbigt att tänka på är att jag drar till asien om två veckor :)

Skapade inte tråden för att få säga det, har nämligen en fråga. Jag tänkte passa på att köpa mig ett skinnställ när jag är där nere. ALLT är ju billigare i asien, så det borde ju även sånthär vara. Någon som gjort något liknande? Vill få tag i ett ställ av bra märke och kvalité, mao inte någon kopia som jag känner hur billigt det är om jag vurpar. :död Tänkte att det borde väl gå att hitta en vettig återförsäljare av bra märken i t.ex. bangkok? Vågar dock inte riktigt mig på att sy upp ett ställ för risken känns stor att det är någon som är van vid att sy kostymer som plitar ihop det...

Sååå, någon som vet något bra ställe, har erfaranheter, tips (bitte!) , åsikter å synpunkter eller liknande så skriv!

Naurin skrev:
Tja!

Ställde just in hojjen i garaget å konstaterar att det börjar lida mot slutat av säsongen. MEN (!) något som gör det mindre jobbigt att tänka på är att jag drar till asien om två veckor :)

Skapade inte tråden för att få säga det, har nämligen en fråga. Jag tänkte passa på att köpa mig ett skinnställ när jag är där nere. ALLT är ju billigare i asien, så det borde ju även sånthär vara. Någon som gjort något liknande? Vill få tag i ett ställ av bra märke och kvalité, mao inte någon kopia som jag känner hur billigt det är om jag vurpar. :död Tänkte att det borde väl gå att hitta en vettig återförsäljare av bra märken i t.ex. bangkok? Vågar dock inte riktigt mig på att sy upp ett ställ för risken känns stor att det är någon som är van vid att sy kostymer som plitar ihop det...

Sååå, någon som vet något bra ställe, har erfaranheter, tips (bitte!) , åsikter å synpunkter eller liknande så skriv!

Jag har svårt att se att du ska kunna hitta ett ställ i Asien, möjligen då någon av de större städerna, Bangkok, Saigon, Singapore. Själv hann jag inte med att leta hojaffär i B el S.

Jag har aldrig sett närheten till ställ i trafik i 5 länder. De finns dessutom väldigt få större hojar över 200 kubik där.

Men lycka till!

Jag ska till alla de platserna du just nämnde. Kan tänka mig att det kanske bara é en bråkdel av alla MC-förare där nere som använder skyddsutrustning, emn i en region där varje land nästan har samma befolkningsmängd som hela europa borde det väl gå att få tag i ett skinnställ av bra märke å kvalisort? :va

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back