Köpa hoj utan servicebok?

lilltryne skrev:
30k till hojen. Lyckades hitta skinnställ till bra priser på mässan!

GS500E, finns inte de bara i äldre årsmodeller? Skulle ju va skönt o ha en någorlunda ny hoj, typ efter 95 ialla fall.
Jo det är väl vettigt. Jag har dock haft hojarna i åldersordning 1977, 1982, 1992 och nu 1995. Det har inte vart något problem med någon av dem, förutom att Suzukin från '77 brann upp och Hondan från '82 blev platt. Men men, nu var det inte det saken handlade om.

En schysst ER-5 borde du få för 25K.

har inte läst hela tråden...

men om man ringer vv så kan man få namnen på dom tidigare ägarna. Dom har ju ingen anledning att ljuga så fråga på hos dom. service, mil på mätaren osv osv.

bra va? :tungan

lilltryne skrev:
Attans, nu låter ni som min sambo... Han kollar runt på typ cb750, z550 och andra liknande från 70-80talet.... Ni har ju rätt, kommer ju säkert skrapa i o dona, men jag e sån prylbög... Vill ha vill ha! :huvet
hade jag varit i dina kläder så hade jag köpt en gammal cbr550,perfa nybörjarhoj,kostar inte mycket,lättkörd som fan...
varför lägga ut mer pengar än nödvändigt på en förstahoj när den ändå kanske blir skrapad

*suck* de är ju så fina... Men nu börjar jag oxå vackla till o köpa en billig hoj istället... Kommer väl o vackla framotebax tills mars då jag tänkt o köpa en...

Svårt o köpa första hojen när man inte kan provköra...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman