undertaker__78
Ny medlem
gsx1400 snygg snabb billig och underbar att skjutsa med!! har en 2006 till salu 45000!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Alltid samma sak i dessa trådar.. folk rekommenderar det som dem själva sitter på. lite trist?
VFR är riktigt fin som många redan sagt.. första jag tänkte på också.
GSX1400 är kanon både korta och långa turer, en eller två personer. På längre turer kan dock bli lite jobbigt med vinden, inga kåpor på den ju.
B-kingen är också suverän men jag vet inte hur den är att åka med passagerare än. Går i alla fall som en kanonkula och sjukt billig att försäkra jämför med andra hojar med över 180hk.
ZRX 1200 R eller S
Billig i inköp och försäkring och riktigt kul.
Den där b-kingen som du länkade på blocket står ju faktiskt i OsloÄr det inte mer krångel att importera från icke Eu-land?
Den där b-kingen som du länkade på blocket står ju faktiskt i Oslo så jag var förbi en sväng och kollade och provkörde igår. Riktigt skön hoj faktiskt och jävligt snygg. Men det va en 2008 och ingen 2010 som det stod i annonsen, och det va flera som va intresserade så priset verkade ligga lite över det som stod i annonsen han ville ha 50.000 norska (ganska exakt 60,000 svenska kronor) eftersom han hade flera intresserade. Men vad kostar det att regga i sverige? Stämmer detta? Är det någon gräns på hur många km den måste ha gått innan man kan imortera och regga utan att momsa?
Ursprungskoll 700:-,
Registreringsbesiktning 970:-,
Tillverkning av reg.skylt 80:-.
Och om man tänker lite på andrahandsvärdet, hur mycket är en b-king värd om två år? Sporthojar står sig ju bra men andra hojar har en tendens att tappa värdet betydligt snabbare.
Ska provköra lite annat idag bland annat vfr, och så ska jag förbi kawasaki och kolla in z1000sx måste säga att det va verkligen en hoj i min smak dock något dyr...
Den där b-kingen som du länkade på blocket står ju faktiskt i OsloÄr det inte mer krångel att importera från icke Eu-land?
Det är ju just det jag undrar, är det mer krångel och avgifter eller inte? Får ta ett samtal till transportstyrelsen på Måndag om jag inte får något bättre svar här
En NYBÖRJARE behöver inte 140 hk.
Köp en en std 600 och åk en säsong, efter det vet du precis vilken hoj du vill ha.
Hoj typ styrs av hur du åker mest, inte att du gasar en gång på motorvägen.
Det kan ju vara svårt att veta vad man tycker är bra innan man ens kört en meter.
Jag kommer köra hojen till jobbet emellanåt, och 35halv lugna mil till Sverige men om polarna vill dra till banan en helg och rasta sina r1, gsxr o.s.v. Så MÅSTE jag kunna haka utan att få gömma min hoj på parkeringen. 75hk räcker inte jag blir dessutom väldigt lätt van och söker något värre. Därför jag vill välja "rätt" denna gången. Kan bli den b-kingen jag kollat på men måste ha lite mer kött på benen innan jag slår till så jag får reggat skiten i Sverige. Vilka försäkringsbolan är billiga på Suzuki? Så man kan ringa och kolla om dom tar importhojar!?
En NYBÖRJARE behöver inte 140 hk.
Köp en en std 600 och åk en säsong, efter det vet du precis vilken hoj du vill ha.
Hoj typ styrs av hur du åker mest, inte att du gasar en gång på motorvägen.
Det kan ju vara svårt att veta vad man tycker är bra innan man ens kört en meter.
- Tjenare! Jag skulle vilja ha en osportig sporthoj som är snabb fast slö.
Haha exakt! Du är den första som förstår mig!![]()
Har du tänkt att vara posör med en imagepryl?
Eller, har du tänkt att köra motorcykel ....
För det är liiite skillnad på hoj då, när man är nybliven körkortstagare![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |