sandstream
Guest
Tänkte köpa en hjälmkamera och undrar om någon vet butiker i Stockholmstrakten som har dessa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MostWanted skrev:iceman säljer sportkamera-kit om du prompt måste ha den från sverige.
sandstream skrev:Att jag vill köpa från en butik beror på att jag behöver kameran senast på onsdag.
Cyberphoto.se har en men den är "bara" på 380 linjer och jag vill ha 480.
sandstream skrev:Tänkte köpa en hjälmkamera och undrar om någon vet butiker i Stockholmstrakten som har dessa?
sandstream skrev:Tänkte köpa en hjälmkamera och undrar om någon vet butiker i Stockholmstrakten som har dessa?
så ja köpte från rfconcepts och den va hemma på 1 dygn!. Antingen ringer man ner till dom och beställer eller så beställer man på internet
Måste seja att dom va mycke trevliga och seriösa dom rekomenderas MYCKE! +++++Ja köpte min 480 linjers kamera som ser ner till 0,1 lux (CWS HSX) på http://www.rfconcepts.co.uk/helmet_cameras.htm dom säljer även proffs kameror som 560linjers hjälmkameror![]()
Ja köpte min kamera för ca: 2500:- inkl. moms och frakt. PÅ w-motoracing.se kostar dom 3.395:-så ja köpte från rfconcepts och den va hemma på 1 dygn!. Antingen ringer man ner till dom och beställer eller så beställer man på internet
Måste seja att dom va mycke trevliga och seriösa dom rekomenderas MYCKE! +++++
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller