Köpa hemmabio

eheh, TVn ser minimal ut med de stora grejjerna runt om.

Fina saker klart :tummenupp

Ett tips! Flytta ut högtalarna en bit från väggen. brukar bli en jäkla skillnad i ljud.. :tummenupp Du får prova dig fram, men jag har typ 60-70 cm luft bakom mina Dali Evidence 870.

Högtalarnas placering går egentligen bara att lyssna sig till. Utgå ifrån en liksidig triangel ifrån lyssnarpositionen. Musiken ska inte låta vänster/höger-stereo utan du ska ha en ljudbild där alla instrument ligger någonstans i rummet. Prova att stegvis vinkla in högtalarna om inte triangeln räcker. När ljudbilden börjar "smalna av" så vet du att du vinklat för långt. I hifi-kretsar brukar det ses det som en dödssynd att inte ha det luftigt emellan och bakom högtalarna, men är du inte alltför petig så är det ingen katastrof.

Ser ut som ett bra system du har plockat ihop :tummenupp H/K Limited Edition är jävligt snygga i alla fall. JBL Northbridge serien har fått mycket fina recensioner vad jag läst

Köpte ni aldrig centerhögtalare? Då är det ju ingen mening ju....

högtalarna ska flyttas... dom står så där nu för att fassan tyckte de va snyggare så :va
Ska special designa en möbel som fyller ut lite mer på sidorna :)

Centern ligger i skåpet, under förstärkaren... den ska dock flyttas upp... De mesta är provisoristk tills den nya hyllan/bänken fixas :yoparty

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!