Kuben
Cementarsel Mc
Tänkte beställa en undertail och ett baklyse fån usa till fazern.Finns det nått sätt man kan skeppa grejorna på så man slipper betala tull och dyl.när dom kommer till sverige?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lt Jake skrev:Kolla om firman kan skicka en "ren kartong" och skriva Happy birthday på den, -privata presenter ska inte beläggas med moms.
/J.
Nä, det beror på om du har tur eller ej. Jag har haft tur ett par gånger och otur ett par gånger. Har iofs inte köpt många gånger från USA så det kan vara slumpen som spökat. Om mina erfarenheter är representativa så kan tullen skilja på dyra och billiga grejor. De dyra har fastnat för mig, de billiga har gått igenomKuben skrev:Tänkte beställa en undertail och ett baklyse fån usa till fazern.Finns det nått sätt man kan skeppa grejorna på så man slipper betala tull och dyl.när dom kommer till sverige?
Mr Helmut skrev:Jag tänkte ta hem ett par blinkers här ifrån ingen mer som ska ha något?
http://mototeck.com/index_en.html
Kuben skrev:Tänkte beställa en undertail och ett baklyse fån usa till fazern.Finns det nått sätt man kan skeppa grejorna på så man slipper betala tull och dyl.när dom kommer till sverige?
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |