Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu är jag nästan lite småbesviken på att jag inte var här inne och sökte igår.
Nu är det nämligen så att jag köpt precis den fiddy som står i första inlägget och köpt olja till den på ren chansning, dock köpte jag 15w-40, men jag får helt enkelt hoppas på att den funkar som den ska.
Angående kvaliten på fiddyn så måste jag hålla med tidigare talare om att man definitivt får vad man betalar för.
Däremot måste jag säga emot på punkten om hur bra motorhandel.se är när det gäller kontakt och support. Jag har desperat försökt få kontakt med dom, både via telefon och epost, men fortfarande inte fått något svar (efter över 4 dagar) Dessutom beställde jag fiddyn på en lördag och den skickades inte förrän torsdagen veckan efter, trots att dom har som "policy" att skicka varan första bästa helgfria vardag.. vilket alltså var tre dagar tidigare.
Jag kan dock säga att väntandet är väldigt värt det. Fiddyn ser bra ut, går bra och ser (i mina otränade ögon) relativt högkvalitativ ut.
Hoppas jag kanske har hjälpt någon nu
EDIT:
har nu haft tid att provköra fiddyn lite mer och har hittat ett väääldigt stort problem. Visst var det till en början lite halvjobbigt att en del skruvar inte var ordentligt åtdragna, så det blev en hel del efterdragningar för min del, men när jag efter en stund kollade på bakhjulet så märkte jag till min förvåning att näst intill varenda eker var HELT OSPÄND!
Vet inte hur vanligt detta kan tänkas vara, men jag rekommenderar de av er som beställer fiddy från motorhandel att kolla ekrarna.. kunde ha blivit en sjuhelvetes smäll om jag inte upptäckt problemet.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |