Köpa färglaserskrivare med WiFi - vilken?

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Kan jag få lite tips på trådlösa färglaserskrivare som gärna får vara små i formatet tack.

På vissa sticker pappersfacket ut 10 cm i fronten = inte bra, enligt någon blogg så är det inte fulla toners på HP - stämmer det osv. Tar gärna tips och råd från de som har lite bättre koll.

Jag har en HP Laserjet 6L som jag köpte 1998. Pga en tillverkningsmiss fick jag stoppa i nån grej som fixade problem med pappermatningen (pappret slirade mot trumman) men förutom det så är det helt sjukt att den fortfarande funkar och ger klockrena svartvita utskrifter. Tänkte att det nog är dags att uppgradera lite och vill gärna ha färg.

Jag ser att toners kostar satan. Typ 800-900 kr för svart, magenta, cyan och gul - per styck... Kanske kör vidare med svartvitt av den orsaken men sugen på färg.

Tacksam för tips. Jag håller mig gärna på max 3000 spänn så det begränsar utbudet. HP gillar jag.

Det är vanligt att tonern man får med inte är lika fylld som de man köper lösa. Detta brukar stå specat i databladet att tonern är ex för 2500sid medan de man köper lösa är för 10000 sidor...

Det är inte HP specifikt utan gäller alla märken...

Det blir nog färg men jag får tipsa min sambo om att hon inte ska skicka ut Enirokartor i fyrfärg hur mycket som helst.

Installera den "två ggr"... en med standardinställning för B/W och den andra för Color och sen sätter du B/W som standard.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg