Var och kollade på en GSXR 600 Corona edition i dag en 99:a med 2500 mil på mätaren. Motorn lät helt ok förutom lite ljud från urtrampningslagret. Var det enda jag kunde lägga märke till.
Kollade inte hojen så jätte noga nu vid denna provkörningen då jag hadde min dotter med mig, och då han inte hadde någon grönskylt inne. Men skall ut o bestämma mig i morgon och ta en riktig provtur.
Vad har GSXR för barnsjukdommar? vad skall jag leta efter?
Det enda riktiga felet jag hittade var att blinkerserna blinkade för fort. beror troligen på att instrument lampan var trasig. Satt iofs mini blinker på den men dock inte diod blinkers.
Den är omlackad med nya kåpor och det finns ett skrapmärke på vänster handtag efter en omkullkörning.
Mäta upp hojen så den spårar är nog att rekomendera.
Några mer förslag???
Kollade inte hojen så jätte noga nu vid denna provkörningen då jag hadde min dotter med mig, och då han inte hadde någon grönskylt inne. Men skall ut o bestämma mig i morgon och ta en riktig provtur.
Vad har GSXR för barnsjukdommar? vad skall jag leta efter?
Det enda riktiga felet jag hittade var att blinkerserna blinkade för fort. beror troligen på att instrument lampan var trasig. Satt iofs mini blinker på den men dock inte diod blinkers.
Den är omlackad med nya kåpor och det finns ett skrapmärke på vänster handtag efter en omkullkörning.
Mäta upp hojen så den spårar är nog att rekomendera.
Några mer förslag???

Från 90 är det standard. Skitdämpare modell cykelpump iofs men dock...