Köpa Djurgårdentröja. Hur är det med storlekarna?

Jag vill veta hur tröjorna sitter ffs!!

Jag är inte intresserad av en massa kommentarer om dom olika lagen. Känns ga meningslöst att skriva att ett eller annat lag är dåligt. Jag är bara intresserad av Djurgården då deras logga och deras tröjor är fina. Jag bryr mig ingenting om fotboll. Det är ingen kul idrott. >< Ge alla var sin boll så slipper dom springa efter samma?

Jag är inte intresserad av en massa kommentarer om dom olika lagen. Känns ga meningslöst att skriva att ett eller annat lag är dåligt. Jag är bara intresserad av Djurgården då deras logga och deras tröjor är fina. Jag bryr mig ingenting om fotboll. Det är ingen kul idrott. >< Ge alla var sin boll så slipper dom springa efter samma?

orly.png

O RLY vadå?

Jag blir bara lite ledsen när alla ska vara så anti varandra.. Varför inte bara glädjas åt att man gillar samma sport? ;D
Det bästa laget lär ju vinna så man behöver inte bli ovänner över vilket lag som är bäst menar jag..

Nu kramar alla varandra i sann Teletubbies-anda! ;D

*tabbykjaaam*

Oavsett sport. Det är nog lättare att komma tillbaks till buren på skansen om du köper en gorillakostym på Buttericks... :)

Då skall du ha en GAIS tröja. Det är samtidigt ett statement att du är ointresserad av idrott.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 &#8211; ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul