Köpa depåstöd ihop, Gbg?

TERMINATOR skrev:
men då så, beställ från germany då hur svårt kan det vara, ring till dom för dom kan engelska om nu någon av er kan det förstås :D :D

Inga som helst problem att tala engelska med Louis. :fakta

Jag ringde för övrigt för en stund sedan när jag missuppfattade "dom" och kollade,dock talade jag tyska. Det finns depåstöd (det som vi talar om här, hemma i lager hos Louis i Tyskland) inga problem skulle man beställa när jag ringde så kunde dom skeppa ut det i dag.
(Posterminalen ligger 800m bort från Louis centrallagret i Hamburg,Posten hämtar dessutom 2 ggr per dag, på tal om onödigt vetande)

Last edited:
Nej, jag menade att dom var slut i sverige på mc.depån eller vad det nu hette!
Så hur skall vi göra?
Beställa?

Killar killar... är det inte lättare att ni går till närmsta smed och ber han göra ett.
Jag har en bra ritning som jag kan skicka,
Om han gör det så kostar det vell ca 200kr. och klart på 25min.. Det är ju inte nå inväcklade grejer.. Byggde två st i går. och det tar ca 25-35min bara man har mätat rätt på hojen. :)

DisqoBizkit skrev:
Nej, jag menade att dom var slut i sverige på mc.depån eller vad det nu hette!
Så hur skall vi göra?
Beställa?

Japp!! jag ska ha stöden!! så kasta iväg beställningen när du vet hur många som ska ha! du vet ju i alla fall vad jag vill ha.... :tuttar

nasholm82 skrev:
Killar killar... är det inte lättare att ni går till närmsta smed och ber han göra ett.
Om han gör det så kostar det vell ca 200kr. och klart på 25min.. Det är ju inte nå inväcklade grejer.. Byggde två st i går. och det tar ca 25-35min bara man har mätat rätt på hojen. :)

Jag kan göra ett själv!,,, inga problem, mer än att jag är lat då... hehe!.. jobbar man på verkstad hela dagarna så blir man lite lat när det gäller sånt där "hemma jobb" :hihi

nasholm82 skrev:
Ja jag går i tankarna att göra det, man kan inte bestämma om jag skall vara slö och köpa stöden eller vara lite händig och bygga själv!

Nisse977 skrev:
Jag kan göra ett själv!,,, inga problem, mer än att jag är lat då... hehe!.. jobbar man på verkstad hela dagarna så blir man lite lat när det gäller sånt där "hemma jobb" :hihi
Vafan! :-) Jobbar du på verkstad! det enda som fått mig in på att köpa, är att jag inte har tillgång just nu till svets o sån skit...
Maan, jag får tänka över detta..
Hoppas Nisse inte nu blir arg på mig om jag ändrar mig! :-)

Nu har jag mätt o donat här men nu verkar ni har ändrat er. Då får ja beställa skiten själv :)

HanneZ skrev:
Nu har jag mätt o donat här men nu verkar ni har ändrat er. Då får ja beställa skiten själv :)

Jag har inte ändrat mig! ska du beställa är jag helt klart med på det! säg bara till!!

För att göra nån ännu mer irriterad kan jag ju säga att jag kan svetsa i rostfritt eller aluminium... utöver det vanliga då..... men orkar ändå inte bygga egna stöd!..... *retas* :hihi :blah

Har byggt en del data grejor... *trimmar dator på fritiden när vädret inte tillåter mc körning*

Nisse977 skrev:
Jag har inte ändrat mig! ska du beställa är jag helt klart med på det! säg bara till!!

För att göra nån ännu mer irriterad kan jag ju säga att jag kan svetsa i rostfritt eller aluminium... utöver det vanliga då..... men orkar ändå inte bygga egna stöd!..... *retas* :hihi :blah

Har byggt en del data grejor... *trimmar dator på fritiden när vädret inte tillåter mc körning*
Jag har fått tag på ställe att bygga skiten i nu, men ni kan ju beställa..
Hoppas det funkar för er!

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...