Köpa bromsskivor Gsxr 1000 K6 .

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
Jaha då behöver man nya skivor till bågen. Ska man leta beggade eller satsa på nytt och isåfall vart och vilket märke ska man köpa.

Hojen går mestadels på gata men några banåkningsdagar blir det juh.

Bra och billiga vore juh schysst om man kan hitta. Alla förslag är bra.

///Micke

kolla staterna med dollarn på 6 spänn blir det riktiga klipp har köpt härifrån: http://www.hardracing.com/Catalog.htm och då är det ca en veckas leverans från det att du betalat och sen skriver dom ner värdet om du vill...

Skulle man kunna göra men då får man juh säkert vänta 1månad. När jag beställer så lyckas det alltid bli strul. Får väl säkert momsa och tulla för skiten också.

Någon mer som har lite tips på ställen där man kan köpa skivor till schyssta priser???

///Micke

Någon som har testat Lucas skivor och vet hur de står sig???
///Micke

Ja jag har en där bak på min med lucasbelägg inköpta från www.louis.de och känslan är att de tar bättre än orginal. Vilket iofs inte säger så mycket med tanke på hur mycket man använder bakbromsen. Lucasbromsar sitter även som orginal på volvo så de borde duga. Leveranstiden från Düskland var ca 1 vecka.

Ja jag har en där bak på min med lucasbelägg inköpta från www.louis.de och känslan är att de tar bättre än orginal. Vilket iofs inte säger så mycket med tanke på hur mycket man använder bakbromsen. Lucasbromsar sitter även som orginal på volvo så de borde duga. Leveranstiden från Düskland var ca 1 vecka.

Kommer juh så långt som till att hitta skivorna men fattar inte vilka det är till vilken hoj osv eller om priset är st eller paret???

///Micke

Om man tittar under fliken bike-datenbank heter GSXR1000 2006(2005-2006) års modell WVB6 i tilläggsbenämning. Då heter skivan
10043724 LUCAS BREMSSCHEIBE ALIEN VORNE, MSW255RAC, SCHWIM. SUZUKI GSX-R 1000 (WVB6) 246.95€
och det är styckepris och de har bara i waveformat dvs de kallar de för ALIEN.
De har jag aldrig testat så.......

Om man tittar under fliken bike-datenbank heter GSXR1000 2006(2005-2006) års modell WVB6 i tilläggsbenämning. Då heter skivan
10043724 LUCAS BREMSSCHEIBE ALIEN VORNE, MSW255RAC, SCHWIM. SUZUKI GSX-R 1000 (WVB6) 246.95€
och det är styckepris och de har bara i waveformat dvs de kallar de för ALIEN.
De har jag aldrig testat så.......

Ok. Men då är det juh lika billigt att köpa dem här i sverige :va
men tack iallafall.

///Micke

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back