Nu har jag lackat om min mc-hjälm som jag köpte ihop med resten av utrustningen för ungefär 3-4 år sedan och då bara för att det ska passa ihop med bilen i sommar
Men nu är grejjen så att vi är 3 personer i vårt kommande "team" och jag behöver två hjälmar till som ska lackas i samma färger. Min hjälm är en vanlig AGV integral för typ 2000:- eller nåt sånt, men jag vill ha tag i billiga skithjälmar, de ska inte vara dugliga att köra hoj i ungefär. Man måste bara ha hjälmar på rejsen, sen vad är för nåt spelar ingen roll. Jag tänkte köpa nere i thailand men det var för jobbigt att släpa på men där kostade en araikopia 250:-.
Så vart köper jag billiga hjälmar? Jag kan ju lika gärna köpa begagnat men folk annonserar inte ut sånt skit verkar det som
Kraven är väldigt låga. Ska se ut som en vanlig mc-hjälm med visir och det är väl allt....

Så vart köper jag billiga hjälmar? Jag kan ju lika gärna köpa begagnat men folk annonserar inte ut sånt skit verkar det som

Kraven är väldigt låga. Ska se ut som en vanlig mc-hjälm med visir och det är väl allt....