Köpa biljetter på svarta marknaden?!

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
KTM Adventure 640
Jag har ett problem. Jag var för sent ute att boka Foo Fighters biljett till mig själv så nu är ståplatserna slut :mad:

De ända som återstår om man vill ha en ståplats är att köpa på svarta marknaden till ockerpriser. (ja jag vet att det är fel men nu har jag inget val)

Två alternativ som kommer högst upp när man googlar är www.biljett24.se och www.biljett.nu. Går det att lita på någon av de två firmorna eller får man en kopia av en biljett som inte kommer att funka när man ska gå in?

Alternativt att köpa av privatperson. Men samma där, hur vet man att biljetten kommer att funka när man ska gå in? Hittade den här killen på blocket. http://www.blocket.se/uppsala/Foo_Fighters_Staplatsbiljetter_Stockholm_33903977.htm?ca=11&w=2

Ska se vad "Johan" har att säga, han kanske heter Sonny eller nåt liknande på riktigt.

Så lite hjälp och tipps uppskattas.

Ha is i magen och åk ner till Stadion samma kväll som dom spelar, det kommer antagligen finnas massor av biljetter till salu utanför arenan.

Biljett.nu är en seriös sida.
Har handlat många plåtar hos dom.

Som Bobbo V skriver har jag själv löst problemet ett par gånger.
U2 på ullevi och i Danmark, köpte till inköpspris när förbandet gått på och slapp köa. :)

Köpte en Roskildebiljett via Biljett.nu för några år sedan (sjukligt överprisad) men det funkade smidigt och allt lirade väl.

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...