Merlin
Ny medlem
Golf GTI 16v -88 ej senare pga. kat från 89 och framåt...
går hyfsat orginal och sitter bra i backen....
går hyfsat orginal och sitter bra i backen....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Blip skrev:Tycker nog att SAABen är bästa alternativet. Finns ju mängder med roliga delar till dem med. Den tror jag svänger ifrån camaron ledigt, utan att ha gasat camaro nudå förstås men tittar man på camarocupen så är det mer muller än något annat.
Nej det är klart, vad ska man med en rolig, lätt, billig och snabb bil till?drzero skrev:tyvärr inga (turk amazoner) bmw
matsa skrev:Jag tror inte det finns någon motor som är så enkel att skruva som b20...
![]()

drzero skrev:tjena gubbs och tants!
har fått 35k över av den enkla anledningen att jag jobbat 120timmars veckor någon månad
och funderar på vilken bil man ska köpa
har kommit fram till följande bilar
ps bilen ska användas mest på sommaren och bankörningar
chevrolet camaro 70-75 25k resten på väghållning
saab 9000 15k resten på trimm o div väghållning m.m
Opel omega 3000 15k resten på turbokonvertering m.m
Rösta på den ni tycker!
Jag har haft 5 9000 turbo om man inte e rödljuskung så håller växellådorna tycker jagdrzero skrev:den enda svaga punkten på saaben "enligt mig" är ju växellådan
har haft 6-7stycken turbo varav endast en höll bra kan iofs ha med motoreffekten att göra240-ca300
jag har 250 hk i min 9000 cse 2.3T
turbo Nisse Järnet skrev:Nej det är klart, vad ska man med en rolig, lätt, billig och snabb bil till?
Speciellt när det finns banvänliga bilar som Omega och gammla Jänk....
Skulle vilja höra varför du inte vill köra E30?![]()
Silwer skrev:feldrivna bilar som den nämnda Saaben är ju inget att ha, bara en massa hjulspin o ryck i ratten tycker jag.
Sen avskyr jag tat skruva med dem, de ska alltid ha nån finurlig lösning på saker, man svär bara man tänker på dem. Troligen är det den sämsta bil de tillverkat med![]()
Jag kan bara hålla medMicke O skrev:Är du frisk?Nyare 9000 måste ju vara dom bästa bilar dom byggt.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |