köpa 125, enduro!! knasig dtr..??

nikke

tror ibland inte sina öron :o)
Gick med
5 Dec 2003
Hoj
fd vmax98 160 kusar, nu honda cbr 600f (99a)
kikade på en dtr 125 88 i helgen, helt kass, tomgång på 3000 varv, oljelampan lös ilsket, olja fanns. bara blöddrade o orkade inte ens axa på 3 ans växel i 50, vad var det med denna 125????

ÄR DET NÅGON som har en fräsh 125 till salu, 250 går oxå fint, det skall vara en enduro, gärna crm, dtr, ts eller likn, pris nånstans upp till 12 papp hade jag tänkt mig,
har du en cykel som du vill sälja o har ett vettigt pris, yepp, jag har hyfsad koll på vad man skall ge för resp cykel, tjejen vill ut o köra i lera så hennes vilja får bli min lag när det gäller mc :o)
jag bor i uddevalla, så du får inte bo för långt bort om du inte kan tänka dig o frakta hit cykeln, det är en SNABB affär jag vill göra. messa här eller ring mig på 0736-408410 (ej sms) cyklar från 86-95 nånstans är mest intressant.

// Mvh Niklas

nikke skrev:
ÄR DET NÅGON som har en fräsh 125 till salu, 250 går oxå fint, det skall vara en enduro, gärna crm, dtr, ts eller likn, pris nånstans upp till 12 papp hade jag tänkt mig, // Mvh Niklas

Inga annonser :fakta :lol

inga snorkiga inlägg, sälj mig en cykel istället!

Tyvär, varken den hojen du tittade på eller dom du radade upp är enduros.

Kan du meka så varför inte köpa den där skorven billigt?

Glöm DTR'en. Det låter som ett problembarn.

Men frågan kvarstår - Är det en offroad eller enduro du är ute efter???
De hojar du nämnt är ju inga enduros.

de cyklar jag räknade upp är cross hojar som är reggade för gata, i mitt tycke enduro cyklar.
men sluta skriv massa skit, om jag letar efter en dtr, crm, ts lr likn så hajjar väl vem som helst vilken typ av cykel jag är ute efter??? har du en och sälja, skriv eller kan du komma med nått konkret ang dtr, så skulle det vara intressant, jag fattar oxå att cykeln var kass.

Lägg i en växel så slutar lampan lysa.
Vänta 2 sek och dra ner choken så ska du se att den varvar runt 1krpm.
Det andra lät CP :3freak

nikke skrev:
de cyklar jag räknade upp är cross hojar som är reggade för gata,

Crosshojar som är reggade för gata pajar rätt fort du! Om du skulle räknat up crosshojar så är beteckningarna yz,cr,rm,kx istället för dt,crm,kdx

nikke skrev:
kikade på en dtr 125 88 i helgen, helt kass, tomgång på 3000 varv, oljelampan lös ilsket, olja fanns. bara blöddrade o orkade inte ens axa på 3 ans växel i 50, vad var det med denna 125????

ÄR DET NÅGON som har en fräsh 125 till salu, 250 går oxå fint, det skall vara en enduro, gärna crm, dtr, ts eller likn, pris nånstans upp till 12 papp hade jag tänkt mig,
har du en cykel som du vill sälja o har ett vettigt pris, yepp, jag har hyfsad koll på vad man skall ge för resp cykel, tjejen vill ut o köra i lera så hennes vilja får bli min lag när det gäller mc :o)
jag bor i uddevalla, så du får inte bo för långt bort om du inte kan tänka dig o frakta hit cykeln, det är en SNABB affär jag vill göra. messa här eller ring mig på 0736-408410 (ej sms) cyklar från 86-95 nånstans är mest intressant.

// Mvh Niklas

KTM EXC 250 90 års modell (enduro) som inte vill få gnista?
Bud?
Nyligen bytt kopplingskåpa, plus lite annat.
Knappt körd sen köp för kanske 5 (?) år sen.
//B

BillSkullman skrev:
KTM EXC 250 90 års modell (enduro) som inte vill få gnista?
Bud?
Nyligen bytt kopplingskåpa, plus lite annat.
Knappt körd sen köp för kanske 5 (?) år sen.
//B

nej tack, inga ras, o problemsaker! färdig cykel, inget mek, laga den själv och återkom gärna.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT