Köpa 125:a som vinterprojekt - vilken??????

Eller kanske en Mito som ser fin ut men har sprickor här och där i kåpor och behöver en genomgång av elsystemet så det blinkar och tutar då det trycks på knappar.. Den fungerar utöver det bra. Den kan säljas för 23000kr

Bifogat

• DSC_0191.JPG
    DSC_0191.JPG
    1.7 MB · Visningar: 23
Eller kanske en Mito som ser fin ut men har sprickor här och där i kåpor och behöver en genomgång av elsystemet så det blinkar och tutar då det trycks på knappar.. Den fungerar utöver det bra. Den kan säljas för 23000kr
Din? Ja, kan vara intressant (men det är då f-n att alla kul hojar skall vara så långt från Göteborg)
Hur är det med tillgång på slitdelar - finns det någonstans?

Jo det är min och jag kan tänka mig att sälja Miton. har haft den en stund och är nu nöjd, vackrare motorcykel från nittiotalet är svår att finna enligt mig, skulle kanske vara senare modellen med 5-ekrade fälgar.

Jo det är min och jag kan tänka mig att sälja Miton. har haft den en stund och är nu nöjd, vackrare motorcykel från nittiotalet är svår att finna enligt mig, skulle kanske vara senare modellen med 5-ekrade fälgar.
PM:ar dig

Så jävla läcker i discofärgerna. Då matchade den träningsjackan på en finsk alkis, nu är den stekhet.
Jag är varken finsk eller alkis, men då hade jag den matchande jackan, det hade alla...

Det var några år senare när dom var hopplöst omoderna det blev finskt alkismode.

Jag är varken finsk eller alkis, men då hade jag den matchande jackan, det hade alla...

Det var några år senare när dom var hopplöst omoderna det blev finskt alkismode.
Satt du på bänken med jackan på eller hann du kränga av den innan?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman