För 15k får man en rullande hoj med hela orginalkåpor.
Ja det håller jag med om. Men priset kanske går att diskutera.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
För 15k får man en rullande hoj med hela orginalkåpor.
Din? Ja, kan vara intressant (men det är då f-n att alla kul hojar skall vara så långt från Göteborg)Eller kanske en Mito som ser fin ut men har sprickor här och där i kåpor och behöver en genomgång av elsystemet så det blinkar och tutar då det trycks på knappar.. Den fungerar utöver det bra. Den kan säljas för 23000kr
PM:ar digJo det är min och jag kan tänka mig att sälja Miton. har haft den en stund och är nu nöjd, vackrare motorcykel från nittiotalet är svår att finna enligt mig, skulle kanske vara senare modellen med 5-ekrade fälgar.
Jag är varken finsk eller alkis, men då hade jag den matchande jackan, det hade alla...Så jävla läcker i discofärgerna. Då matchade den träningsjackan på en finsk alkis, nu är den stekhet.
Satt du på bänken med jackan på eller hann du kränga av den innan?Jag är varken finsk eller alkis, men då hade jag den matchande jackan, det hade alla...
Det var några år senare när dom var hopplöst omoderna det blev finskt alkismode.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |