Har tidigare ägt en äldre modell cbr 900rr, men nu är det äntligen dags å köpa ny hoj! Har dock OTROLIGT svårt för å välja modell och tänkte att jag får absolut bästa hjälpen på forumet. Följande väljer jag mellan; CBR 1000rr-04, ZX10R-04, R1-04 eller GSXR1000-05.
Vill hålla mig till 1000 och inte gå ner till 600, vill även nämna att jag antagligen inte kommer köra bana. Jag är 1.89 lång så söker gärna den hojen som anses "passa" mig bäst. En länge Bike Tour planeras sommarn 08 så om någon av modellerna har lite bättre sittställning vore bra
Tycker samtliga av de fyra kandidaterna är sjukt vackra på sitt sätt vilket försvårar mitt val. Har kikat på försäkringar och de var nästan alla lika dyra, så den biten bortser jag från i mitt val.
Tackar för all respons å hjälp jag får för mitt val!
/david
Vill hålla mig till 1000 och inte gå ner till 600, vill även nämna att jag antagligen inte kommer köra bana. Jag är 1.89 lång så söker gärna den hojen som anses "passa" mig bäst. En länge Bike Tour planeras sommarn 08 så om någon av modellerna har lite bättre sittställning vore bra

Tackar för all respons å hjälp jag får för mitt val!
/david