Köp/Sälj/Byt/Skänkes! LÄS FÖRSTA INLÄGGET!!!

Någon som har eller vet var man kan köpa L profil och fyrkantsrör i aluminium billigt?[/QUOTE]

Det ligger en skrot på ringön ... Herrmansson & Olsson... bleckvarugatan. Kolla med dem.

Någon som har eller vet var man kan köpa L profil och fyrkantsrör i aluminium billigt?

Köper en del av metallvaruhuset på ringön i jobbet. Bra sortiment, men vet inte om det är billigt.

Skall de ha mycket? Annars kan du nog få lite spillbitar för fikabröd.

Köper en del av metallvaruhuset på ringön i jobbet. Bra sortiment, men vet inte om det är billigt.

Skall de ha mycket? Annars kan du nog få lite spillbitar för fikabröd.

Skall ha till att hänga upp säng i släpet, jupp fikabröd är ett otroligt betalmedel. Tackar för tips.

Köpes svinbilligt / emottages gratis 2 st skumgummimadrasser 80x180-200 cm och ca 10 cm tjock.

Köpes: Bakdäck om nån har liggandes ett extra hemma? Mest så jag slipper beställa, gillar inte att handla på nätet :gnissla

Söker också efter plastkåpan som skyddar lampor och kablar på "högersidan, under styret" på min stackars hoj. Så om någon har en sådan liggandes till en R6 00 så får ni gärna höra av er :)

Säljes!!!

AUDI A4 alufälg 16" original med Kumho. 5x112
Ca. 7-8mm kvar.

Honda Civic -05 och nyare: takräcke för de utan droplist. Thule original. Helt nytt i kartong. Aldrig varit uppackat

Kom med bud... inga skambud

Last edited:

HONDA CBR600RR 2004

Hmm smärre olycka skedde idag, skulle pilla lite själv och det gick som det gick....

Söker därför numera en begagnad/ny svart plastkåpa som sitter över hel/halvljus-knappen invid handtaget på styret (vänster sida), då jag lyckades göra ett litet hål i min. Alternativt hela paketet till vänster sida. (nummer 5 på bild)

Tack på förhand!

F__0300.jpg

Last edited:
SportmaxSportsmart.jpg

Säljer ett helt nytt bakhjul!
Pris 1000:- eller bud

Dunlop
Sportmax Sportsmart 180/55 ZR17 TL 73(W) M/C, Bakhjul

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden