Köp råd

Jonas Gardèus

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
honda cdr900rr.Suzuki Gsxr 1100 1990 och Honda VFR800 V-tec
Kan någon tipsa om någon rolig bushoj som inte är för hög (173cm lång) och har elstart.
Har ägt Xr600 som jag tycker har en underbar motor, men jag tyckte den var för hög och så var det kickstart.Pga förstörd fot kan jag inte kicka mer.
Jag var och titta på lite KTM men dom är så höga. Har även tittat på nya MT-03 men det var en tungklump, kändes betydligt tyngre än min gsxr750-85.
Är tacksam för olika förslag och för,nackdelar.

Tja!

Ser att du är från mna hemtrakter... :tummenupp

KTM ska du ha! Är själv bara 167 cm kort och kör KTM 660. Jag var lite orolig över kickandet, men det funkar kanon...även med skinnställ!

Tänk om!!! Köp KTM :yoparty

Jonas Gardèus skrev:
2139086 Kan någon tipsa om någon rolig bushoj som inte är för hög (173cm lång) och har elstart.
Har ägt Xr600 som jag tycker har en underbar motor, men jag tyckte den var för hög och så var det kickstart.Pga förstörd fot kan jag inte kicka mer.
Jag var och titta på lite KTM men dom är så höga. Har även tittat på nya MT-03 men det var en tungklump, kändes betydligt tyngre än min gsxr750-85.
Är tacksam för olika förslag och för,nackdelar.

Är själv ca:173 och kör ktm 525, den kan du ställa riktigt lågt om du vill.
Och så har den elstart :tummenupp

Rasorblade skrev:
2139139 Tja!

Ser att du är från mna hemtrakter... :tummenupp

KTM ska du ha! Är själv bara 167 cm kort och kör KTM 660. Jag var lite orolig över kickandet, men det funkar kanon...även med skinnställ!

Tänk om!!! Köp KTM :yoparty

Min XR600 späckte min fot två gånger när kicken slog tillbaka så det blir inget kickande för min del. Foten blir aldrig 100% hel igen.
Jag har lite svår för ny motard/offroaders sittstälning, det käns som att sitta på en smal pinne medan på en XR sitter man mer bekvämt och mer i hojen.
Det kansk blir så man får bygga något eget lite mer som amricanska jordbane racers.

Är goda råd dyra när man köper dem? Jag brukar få råd, men så är jag lite bortskämd också.

Glömde säga att jag tycker KTM är bland dom som tilltalar mig mest, var på väg att köpa en Duke 2 men jag blev så besviken på att den var så slö jämfört mot min gamla XR.

Back