Köp Och Sälj

crashtestdummy skrev:
förlåt då att jag inte hade en sån,,. :kocko
Är inte du en sån som snor grejer för andra (typ stora TV-apparater av dina polare) och säljer till andra :confused: :va

:pannkyss

Supermoto skrev:
Är inte du en sån som snor grejer för andra (typ stora TV-apparater av dina polare) och säljer till andra :confused: :va

:pannkyss

hmm.. kanske är dags att dyka upp oanmäld hos dockan och se vad som finns på väggen.. :va

crashtestdummy skrev:
:mad:

Säljes, R6:a blå och silver. Akra slipon. billig vid snabb affär. :D :lol
Fan trodde det var min du hade snott där för en kort sekund. Men jag hade ju att VassaHasse på min. Fast Akrat kanske du snott från nån annan och det faktiskt är MIN hoj...

Jaja, du kan få en XT660R -04 i byte om du lägger med nya däck :)

Supermoto skrev:
Fan trodde det var min du hade snott där för en kort sekund. Men jag hade ju att VassaHasse på min. Fast Akrat kanske du snott från nån annan och det faktiskt är MIN hoj...
nice att känna folks förtroende för en.... :tummenupp

erik skrev:
Såg att det stog 4,3 på motorn, på min står det 3,5. Då borde min nästan dra jämnt med din om vi skulle rejsa. För vi pratar väl hästkrafter nu? :D

njaa tror du skulle åka ifrån mej, väger inte din typ 250 kg?

TERMINATOR skrev:
njaa tror du skulle åka ifrån mej, väger inte din typ 250 kg?

Jo, det är väl där omkring. Tillräckligt mycket för att vara besvärlig att bära på två personer.

TERMINATOR skrev:
hmmm då är din garanterat snabbare

3,5 Hk var när motorn var ny, vet ej hur gammal den är men den är garanterat mer än 20 år. Kör vi full gas tar det närmare en timme att ta sig från ände till ände i sottern. Frågan är om inte våran nyinköpta elmotor (modell mindre) har bättre prestanda. Fast den fungerar bra till det den är tänkt, fiske i mindre insjöar.

TERMINATOR skrev:
bättre änn inget alls

Sista turen för året fick jag ro... Motorn pajade och kompisen hade ena handen gipsad så jag fick ro hela tiden. Nu är motorn lagad så det slipper vi säkert nästa sommar.

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back