Köp Och Sälj

det brukar vara så tyvär

Dee_cati skrev:
2118958 Javisst, ville bara ge nån medlem här chansen först :) Måste ändå hitta en Opel åt henne först men de för bra pengar försvinner ju så satans fort :mad:
en opel åt henne :va :confused:

Javisst, jag har kommit fram till att en Opel Astra typ 99- och framåt är det mest ekonomiska när man ska ha en vettig kombi som dessutom ser bra ut. Det eller en Vectra men nu köpte polaren en Vectra så då får det bli en Astra.
1.6:a som drar runt 0.65 landsväg och 0.75 blandad är ju inget fel, dessutom billig skatt, billiga reservdelar, hållbar motor, etc. Att rostskyddet inte är det bästa skiter jag för jag har full tillgång till lackverkstad om så är fallet.
Fyfan, det är tråkigt att bli äldre :( Man blir så jävla ekonomisk. Förr kunde man köpa en bil som drog 4liter milen så länge det bara fanns pulver och bur i skiten.

Dee_cati skrev:
2120227 Javisst, jag har kommit fram till att en Opel Astra typ 99- och framåt är det mest ekonomiska när man ska ha en vettig kombi som dessutom ser bra ut. Det eller en Vectra men nu köpte polaren en Vectra så då får det bli en Astra.
1.6:a som drar runt 0.65 landsväg och 0.75 blandad är ju inget fel, dessutom billig skatt, billiga reservdelar, hållbar motor, etc. Att rostskyddet inte är det bästa skiter jag för jag har full tillgång till lackverkstad om så är fallet.
Fyfan, det är tråkigt att bli äldre :( Man blir så jävla ekonomisk. Förr kunde man köpa en bil som drog 4liter milen så länge det bara fanns pulver och bur i skiten.
en astra skulle jag ju faktiskt själv kunna tänka mig

Jo, riktigt snygga och riktigt ekonomiska. Med lite snygga fälgar och en sänkning och nerlackning så är de riktigt stilrena. Sen att du blir omkörd av farmor i sin gamla Lada Vaz är en annan femma...

pickup minibuss eller liknande köpes billigt.

en uppsättning rennsportdäck säljes helt oanvända. passar bådde sigges,tengils,stefans,gaffas och kjelles hoj. fråga efter pris.

ett st shoei hjälm i st medium säljes i kanonskick. ljust och mörkt visir + hjälmhuva. pris billigt för dig min vän, nypris strax över 5k

Behöver gummin till min moppe. Skurna slicks i dugligt skick (för mig då, som inte kan köra och nästan aldrig kör heller för den delen) som ni tuffa pojkar har på ban-mopparna. Billigt såklart!

B20 turbo-maskin säljes, komplett sånär som på turboagg och oljetråg. MKT fräscha grejjer, 200hk med litet t3-agg. Bara stoppa ner i amazonen :)

Eventuellt säljes ett styck projektor, Panasonic PT-ae100. Runt 1000h på lampan, med kartong, kvitto och väska. Ge ett bud, 3300:- har jag bud på redan. Kan eventuellt säljas med komplett ljudpaket, Marantz-prylar och lite högtalare. Ram till projektor medföljer.

var det inte du som ägde den lilla oranga KTM bussen? har du den kvar isåf? jag vill köpa.. eller känner du någon som har ett billigt fordon till att frakta hojar på/i

blom skrev:
2131588 var det inte du som ägde den lilla oranga KTM bussen? har du den kvar isåf? jag vill köpa.. eller känner du någon som har ett billigt fordon till att frakta hojar på/i

Den är såld tyvärr, jag fick så bra betalt så jag var tvungen att släppa iväg den, nåt jag ångrar otroligt mycket nu :(
Jag har en VW lt35 som du får plats med 3-4 hojar i utan problem :näsblod Dragkrok, får lasta 1.2ton på b-kort och dra skitmycket. Drar inte så mycket sås, runt 1.5 när du maxar den. Rak bensin-6:a.....
Den är din för 5k.
Kanske har en likadan buss som den oranga fast denna är vit och med täckt skåp baktill. Lite risig i karossen men besiktigad sist jag körde den iaf. Ge ett bud, under 3 är dock omöjligt. Skitfin i motor och låda, rostfritt avgassystem.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show