Köp och sälj fungerar inget vidare på Firefox!

Keelogger

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2015
Hoj
Kawa Z1000 -05
Tjo, när jag klickar in på köp och sälj fungerar det bara ibland men ofta blir bilderna enorma, all text försvinner även när jag klickar på annonserna. fungerar dock klockrent i microsoft edge

Tjo, när jag klickar in på köp och sälj fungerar det bara ibland men ofta blir bilderna enorma, all text försvinner även när jag klickar på annonserna. fungerar dock klockrent i microsoft edge
Låter som sin webbläsare har gammal info. Håll ingen Shift och ladda om sidan. Prova det

Jo, adblock ställer till det. På Safari försvinner bilder och annonstext om man har adblock aktiverat.

Jag har fått ett par PM senaste dagarna om problem med bilder i Köp & Sälj. De som listas i listläget över annonser. Gjorde en "fix" igår som bör fixa det där. Någon som kan bekräfta?

Jag har fått ett par PM senaste dagarna om problem med bilder i Köp & Sälj. De som listas i listläget över annonser. Gjorde en "fix" igår som bör fixa det där. Någon som kan bekräfta?

Jag har haft problem där tidigare, men jag rensade cachen precis innan jag såg den här posten, men det funkar nu iaf. :D Lite oavsett vad som fixade det. :hihi

Eller vänta, när jag klickar mig in på en underrubrik (Roadracing. :hihi) ser det helt knasigt ut. Ser ut som CSS-strul, som om den grå rutan bakom bilderna får samma bredd som originalbilden eller nåt, för den sträcker sig långt ut åt höger.
Och några bilder är ena riktiga bamsingar till björnar.
SH_Sales.jpg
SH_Sales.jpg

Det verkar dock inte vara alla kategorier som ser likadana ut.

Och jag har testat att rensa cachen och alla cookies. Jag har ingen adblocker heller.

Samt det ser normalt ut i Chrome.

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma