Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
då ligger det i en låda brevid, bara skruva dit.Denna har inget stöd på bilden, och den jag tittade på igår hade heller inget stöd... båda har bara ett hål förberett för stöd och sån gummirem för att fästa upp det vid plastenhade så gärna sett ett sidostöd på plats redan men det går väl o köpa till antar jag
Kör den hem?
då ligger det i en låda brevid, bara skruva dit.
Mer frågor: Nu sa säljaren att hojen inte är landsvägsreggad vilket sas först utan den är bara enduroreggad, sjunker priset då antar jag och hur mycket är det värt?
Mer frågor: Nu sa säljaren att hojen inte är landsvägsreggad vilket sas först utan den är bara enduroreggad, sjunker priset då antar jag och hur mycket är det värt?
Du kan söka runt på SOE hur mycket som helst i ämnet, tror inte jag hört någon som blivit stoppad för att dom kört E-reggat. Polisen vet knappt vad det är. Fördelen är att du inte behöver montera på blinkers o skit inför besiktningen vartannat år. Vet däremot några som blivit stoppade med LV-reggat och fått böter när det saknades. En 200exc är ju inget som du ligger och tourar med på grusvägar runt halva sverige, utan den körs ju just i endurospåret så jag ser nästan E-reg som en fördel. Lättkörd o kul hoj, kööööp![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |