Köp en TomTom och hjälp polisen lokalisera var de ska sätta upp kontroller

Jorå, jag inser fakta, du kommer med rövarhistorier.

Kan du komma med några belägg för dina paranoida fantasier så ska jag sluta skjuta på brevbärarn...

Du inte bara jämför utan tycker att google är värre än stasi :tummenupp :foliehatt

Vi får se vem som har rätt.

Jajjamensan, och det bor små lila tanter på merkurius, vi får se vem som har rätt...

Jag är nog lite benägen att hålla med sTf_paPs här, Google är nog lika illa om inte värre än Apple. Precis allt du gör lagras och man är inte så anonym som man tror. Jag läste en bra artikel om google, The Evil Side of Google. Den är återgiven i den här bloggen (vet inte vad det är för typ av blogg annars, den kom upp när jag googlade efter artikeln) Den kommer i lite fel ordning, scrolla längst ner och läs "uppåt"

En viss form av skeptisism är bara sunt, det behövs ingen foliehatt för att inse att Google inte jobbar med välgörenhet. Och ja, jag använder google själv, och jag har en android telefon mm.

En viss form av skeptisism är bara sunt, det behövs ingen foliehatt för att inse att Google inte jobbar med välgörenhet. Och ja, jag använder google själv, och jag har en android telefon mm.

Näe Google jobbar inte med välgörenhet, det gör inte din lokala Ica-butik heller, dom registrerar VAD du köper och NÄR du gör det.

Men det är inte för att sälja vidare uppgifterna till polisen om att du köper mycket jäst och socker och eventuellt bränner hemma, även om uppgifterna skulle kunna användas så.

Visst ska man vara skeptisk, men man ska vara realist och inte paranoid, för då kommer dom svarta helikoptrarna och hämtar en....

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna