Köp en T-shirt och hjälp mig läxa upp snorvalpar!!!!

Hej igen!

Jag noterar att det gått väldigt få storlek S!!!! Var är alla chey-fans? Och ynglingar? Är det bara gamlos med mycket muskler som är med i Mozz fanclub numera?:confused:

Bara din inställning gör att man måste beställa! Keep going strong! :yoparty

Ingen yngling (beror på hur man ser det), men eftersom man är grov som en tallkvist, så får du nu en beställning av strl S :crash

Ja här pratar vi ju inte försäljning för nån profit ens.. bara ett bra försök att täppa till hålet i plånboken för en hårdgasande lärare och posterboy för den äkta racerandan.
Vilket sporthoj skjuter sig i foten om dom inte stöttar!

Tack!:tummenupp

Bara din inställning gör att man måste beställa! Keep going strong! :yoparty

Ingen yngling (beror på hur man ser det), men eftersom man är grov som en tallkvist, så får du nu en beställning av strl S :crash

Man blir SNYGGARE i en tight tischa!:fakta

Kul!:tummenupp

Kan tänka mig att springa runt i depån och glänsa i sommar ! Men man blir nästan lite rädd att man får tälta i en S..!
182 cm 71 kg halvyngling. Passar det?

TAck Mozz, den kom med posten idag. Få se om jag använder den på PRO-mötet på Valborg....

Någon har satt in pengar den 28:e april och märkt betalningen "Storlek Large". Berätta hur mycket ni satte in och en adress, så kommer en tröja!
mvh
#22 Mozz

Nästa gång du håller ett lika fantastiskt föredrag på SMC steg 6 så kan du kanske ha med dig tishor som vi som vill kan köpa direkt på plats med en exklusiv signering på. Tror det kan bli en rykande åtgång :)

Nästa gång du håller ett lika fantastiskt föredrag på SMC steg 6 så kan du kanske ha med dig tishor som vi som vill kan köpa direkt på plats med en exklusiv signering på. Tror det kan bli en rykande åtgång :)

Det hade han ju. Hela rejsbussen var full med t-shirts. Och signerade gjorde han också när han väl fick en penna som fungerade (trots mitt påpekande att han skulle ta med extra pennor i tråden i raceforumet... *host, host*). Så det så. :7peta

Ang storleken så kan det ju vara vägledande för andra som beställer, att storlek M passade bra till mina 83 kg 175 cm. Kanske litet tight över magen, men det är ju bara snyggt och tecken på mogen ålder.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph