Köp en Aprilia RSW 500 V2

Vad kostar det då??? Hittar inget pris....

Behöver du fråga så tillhör du troligen inte kundkretsen....

Aprilia har dock haft dessa cyklar ute till försäljning en runda tidigare, jag startade en tråd om detta för något år sedan.....

EDIT: Här är tråden jag startade 2003 och länken i den går till samma ställe som i denna tråd. Någon som glömt att ta bort sidan?:va

Gick det vara ens nästan konkurrenskraftig med 140 hästar 99/00? Honda-4orna låg väl uppåt 190-200 häst då?

Känns ju inte som att någon skulle komma på idén att åka MotoGP med en båge med 50 hästar mindre idag?

Behöver du fråga så tillhör du troligen inte kundkretsen....

Aprilia har dock haft dessa cyklar ute till försäljning en runda tidigare, jag startade en tråd om detta för något år sedan.....

EDIT: Här är tråden jag startade 2003 och länken i den går till samma ställe som i denna tråd. Någon som glömt att ta bort sidan?:va

Hmmm skumt! Hittade det här http://aprilianews.blogspot.com/ dom verkar ju tycka att det är en nyhet :va .
E aprilia i behov av pengar för sin WSBK satsning :tungan .

Gick det vara ens nästan konkurrenskraftig med 140 hästar 99/00? Honda-4orna låg väl uppåt 190-200 häst då?

Känns ju inte som att någon skulle komma på idén att åka MotoGP med en båge med 50 hästar mindre idag?

Dom fick ju väga mindre och var "smidigare". Honda hade ju också en tvåcylindrig nsr 500. Klart några vinnare blev dom aldrig. Aprilian var ju bara på 400cc ifrån början.

Vill minnas att det stod vem som köpte dom på nån sida. Nån känd samlare av racerhojar. Tror han köpte alla tre eller iaf två av dom? Runt 1,8 miljoner sek styck ungefär? Var dom inte ute på ebay också?

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park