köp den här!!

Har aldrig sett vare sig bruden eller hojen på stan så jag kan inte säga hur skicket är på närmare håll...



.
 
Lurch skrev:
Har aldrig sett vare sig bruden eller hojen på stan så jag kan inte säga hur skicket är på närmare håll...

.

Skicket på en av dem är väldigt bra ivajrefall vet ej hur det är med den andra har bara sätt enna :pannkyss . Känner den som har satt ut anonsen så nu ska ni va snälla :) . Men bilden var ju till för att andra skulle reagera o det upppfyllde den ju :) , En till sak tjej är ej hans flickvän :hihi
 
Om senaste ägaren varit snäll mot den, är den i vääldigt bra skick "Nästan gått på tomgång mest hela tiden" :D
Miniblinkersarna är inte där för att det skall gå snabbare, de är där för att Wingracket med packväskorna skulle få plats :lol
En gång i tiden var sannolikt priset ca en snöskoter :banana
 
"Alltid ömt handtvättad"..

..till skillnad från oss andra som kör den i biltvätten då eller?! :näsblod
 
Kamikaze kid skrev:
Har hon inte lite högt hårfäste???

Hojen är nog så jävla repig och matt i lacken så dom var tvugna att blöta ner den för att fotografera!
Jag tänkte detsamma, men då funkar hon bra som bollplank lr nåt.
 
Om den är matt i lacken måste de ha använt blekmedel, för ett par år sedan var den varken det eller speciellt repig.
Gissa om säljare lyckades med att få uppmärksamet med annonsen :tungan
 
Kamikaze kid skrev:
:lol

Jo det är ett helvete att hålla sig kvar när mittenborsten kommer upp under hakan!


:hihi :lol BWAHAHA :lol :hihi

Det var ta mej fan dagens bästa! Nu loggar jag ut och skrattar gott resten av dagen, Tack Kami Kid! :)
:Bugar Kamikaze kid
 
SvartR1a skrev:
Ni kan ju inte påstå att hon var snygg :fatta! ett desperat försök att se sexig ut men blicken ser ju ut som ett psyco. Dessutom så hade hon för mycket kläder på sig. :hihi

Öhh... inte snygg? Visst, smaken är olika, men lever du i verkligheten? ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top