Palesjo
Ny medlem
Hejsan! Är inte så speciellt inne på det här med supermotard så frågorna kan verka dumma. Men jag försöker iaf! Jo, jag har en plan på att köpa en Supermotard (lansvägsreggad) som jag ska fixa lite på till sommaren. Det jag är sugen på är just KTM. Och då har jag märkt att det säljs väldigt dåligt med det på tex blocket.se! Bara en massa med crosshjul! Har ni något annat ställe ni kan rekomendera?
En annan fråga är att det finns ju lv reggade tex: KTM 450 exc och då med crosshjul. Tänkte isf om det bara är att köpa supermotardhjul och smacka på? Och isådanna fall, vart finns det till bra priser både nya och begagnade?
Det är en KTM 450 EXC på denna bild med cross hjul. Går det alltså att bara smacka dit Sm hjul på den? Eller är det något mer man behöver göra?
Mvh
Tobias
En annan fråga är att det finns ju lv reggade tex: KTM 450 exc och då med crosshjul. Tänkte isf om det bara är att köpa supermotardhjul och smacka på? Och isådanna fall, vart finns det till bra priser både nya och begagnade?
Det är en KTM 450 EXC på denna bild med cross hjul. Går det alltså att bara smacka dit Sm hjul på den? Eller är det något mer man behöver göra?

Mvh
Tobias
Last edited: