gixxermixxer
tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Jepp, som inledningen talar om så vill jag ha tips o råd inför ett ev stundande köp av denna hemska vrålmaskin, förmodligen MYCKET sämre än ninjan: ): ): ) men vill ändå ge den en chans, vad bör man kolla på förutom det vanliga köret? Hoppar tvåans växel fortfarande?? oljetörst? Garantiåtgärder? Gärna svar från er som kör/har kört R! 03
Den aktuella maskinen har gått c:a 1500 mil svensksåld 1 ägare, jag tycker milen verkar stämma på dessa åren, dock finns ingen stämpel i boken, det jag sett så är den fräsch som en dag, skynda er o kom med tips o ideer hur man synar denna hojen nogrannast, mvh peter
glömde bilderna: )
L)
Den aktuella maskinen har gått c:a 1500 mil svensksåld 1 ägare, jag tycker milen verkar stämma på dessa åren, dock finns ingen stämpel i boken, det jag sett så är den fräsch som en dag, skynda er o kom med tips o ideer hur man synar denna hojen nogrannast, mvh peter
glömde bilderna: )
? total kraschad eller så har jag missat?
om du inte har tillräckligt med pengar kan du börja strippa.Men ta inte mina tanter här i dalarna
Håller med lite, den är snyggare och aningen bättre specad. Värt att utöka budgeten för? Som sagt har ja inte haft nån så det lämnar jag åt en erfaren retta förare att avgöra..