Köp av NSR

Poyjs

HONDA!! HONDA!! HONDA!! HONDA!! HONDA!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
HONDA NSR125 R
Skall köpa en NSR efter sommaren, typ 25.000:- skall jag lägga på en : men E det värt det. Menar att lite mer krydda i hojen än min NS125f. vad tycker ni,

Tycker du det är värt skillnaderna i försäkring och andra summor som man inte får igen för att få köra något lite nyare så visst, slå till. Vad är det annars du saknar på din NSF som en nyare NSR har?

Poyjs skrev:
Skall köpa en NSR efter sommaren, typ 25.000:- skall jag lägga på en : men E det värt det. Menar att lite mer krydda i hojen än min NS125f. vad tycker ni,

Adda nsr_martin på msn så övertygar han dig till att köpa nsr..

:lol

cRoC skrev:
Talar du av erfarenhet? :hihi

HA!. Jag hade redan köpt min innan han la till mig på msn. Tog inte många timmar efter man skrivigt att man köpt NSR på SH tills han la till en på msn och började snacka.

Padde skrev:
HA!. Jag hade redan köpt min innan han la till mig på msn. Tog inte många timmar efter man skrivigt att man köpt NSR på SH tills han la till en på msn och började snacka.

Haha, precis, såfort jag ser en med NSR så addar jag :D Man kan ju lära sig nått nytt eller få nått nytt tips osv... :tummenupp

Jag vet ente vad jag ska ha för 125:a..

Jag kanske ska ha NSR..

Nån som vet något bra med NSR?? det ända som jag har hört som är bra med NSR är att det är lätt att få tag i reservdelar.

ajja ha D

Allround skrev:
Jag vet ente vad jag ska ha för 125:a..

Jag kanske ska ha NSR..

Nån som vet något bra med NSR?? det ända som jag har hört som är bra med NSR är att det är lätt att få tag i reservdelar.

ajja ha D

Ahh shit du har inte msn, nu kan inte Nsr_martin adda dig. :D

akta dig för nsr_martin han addar dig på msn och säger att hojåka e livet och sen e du fast i träsket... msn kokar över av allt han skriver till dig... till sist så kommer du åt "blockera" knappen :rofl :rofl

NSR_Martin skrev:
Åh nej, snart kommer den där NSR_Martin och tjötar om sin hoj och hur bra den är...

Kanske börjar gå lite långt när man varnar andra för sig själv? :tungan

Äh, fortsätt skriv om hur nöjd du är. Alltid lika gött att läsa! :D

Estremo skrev:
Tycker du det är värt skillnaderna i försäkring och andra summor som man inte får igen för att få köra något lite nyare så visst, slå till. Vad är det annars du saknar på din NSF som en nyare NSR har?

Snyggare, bättre, snabbare, acc bättre, toppar bättre, allt är bättre.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...