Köp av mc!

alex_112

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2007
Hoj
Honda CBR1000RR Repsol
Har nu söker med ljus och lykta efter dröm hojen till sommaren ett bra tag men med dåligt resultat tyvärr..

Tänkte kolla om är någon som kan tipsa om några goa forum/köp&sälj sidor för beg hojar?

Är ute efter en sporthoj 1000cc alt streetfighter, men utbudet på blocket är ju inget att hänga i granen tyvärr, desutom tror ju en del att deras hojar är värda det dubbla mot vad det borde kosta..

tack på förhand :))

MVH Freddan

Utbudet innan det har blivit vår är ju inte det största direkt och ja priserna är lite konstiga, men som vanligt vill du köpa en cykel för ett skapligt pris är det på hösten som gäller. Det kommer komma fler hojar ut på blocket inom en månad eller två då våren mer och mer tittar fram. I det stora hela är det blocket som gäller, sen har du sporthoj's egna köp sälj avdelning.

{Rant on}
Om man tycker att det är för dyrt får man väl köpa något annat?
Vill man ha vad man betraktar som sin drömhoj får man väl antingen slanta upp, köpa något annat så länge eller köra bil istället..
Hade det inte varit dyrt, så hade det heller inte varit en dröm som man får vänta lite på innan man har råd.
{/Rant off}
Blocket eller här på SH är nog vad som gäller. Eller gå till en handlare och se vad du kan hitta där.

Mer regel än undantag att det e dyrt när man skall köpa o billigt när man skall sälja, synd det...

Blocket, sporthoj...

Men det e gött när man ha en! :squid

Jo det är väll så ceara men det går ju faktiskt hålla ett högt pris om det är dåligt utbud ute, kan ju tänka mig att det släpper lite när våren kommer och det kommer ut mer hojar till salu :)

Jo det är väll så ceara men det går ju faktiskt hålla ett högt pris om det är dåligt utbud ute, kan ju tänka mig att det släpper lite när våren kommer och det kommer ut mer hojar till salu :)

Utbudet på hojar kommer öka, men antalet körsugna köpare kommer också öka vilket gör att priserna hålls uppe. I slutändan kommer dock inte inköpspriset vara det som gör dig nöjd över köpet, utan vad du får ut av din hoj. Så fokusera inte bara på priset.

Är du sugen på att importera hoj KANSKE jag kan hjälpa dig att kolla på den. I polen. här e priserna bra och utbudet relativt stort. =)
otomoto.pl
http://bikemaster.pl/?lang=en#sub här köpte jag min Mc och håller på att registrera den i polen och mig själv. det är en komplicerad process men, jag får väldigt billig försäkring på köpet. MEN att ta hem till svea riket är en helt annan sak =)!

Ja köp en hoj från Polen..... :rolleyes: du kanske hittar "min" fireblade som hann rulla 100mil nör du kikar runt:banghead: hör av dig i så fall är du snäll:D

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park