Köp av mc, tips tack.

SV Rider

Sporthojsnörd
Gick med
16 Mar 2021
Hoj
Suzuki SFV Gladius 650
Folk lägger energi och svarar på alla frågorna men det händer inte ett skit. Jag ska med sluta läsa den här tråden och kan bara beklaga att jag försökt hjälpa till, och att det nu finns 10 sidor och ingenting har hänt.
Det borde hända något snart tycker jag.
 

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Ort
Nej
Hoj
Flera
Folk lägger energi och svarar på alla frågorna men det händer inte ett skit. Jag ska med sluta läsa den här tråden och kan bara beklaga att jag försökt hjälpa till, och att det nu finns 10 sidor och ingenting har hänt.
Det är så vissa mäter framgång. Resultat är oviktigt. Det som räknas är hur högt engagement man kan nå. Antal likes, svar och clickbaits.

Folk är skadade av facebook och twitter.
 

SV Rider

Sporthojsnörd
Gick med
16 Mar 2021
Hoj
Suzuki SFV Gladius 650
Det är så vissa mäter framgång. Resultat är oviktigt. Det som räknas är hur högt engagement man kan nå. Antal likes, svar och clickbaits.

Folk är skadade av facebook och twitter
Har varken FB eller annat skit som tar för tid av mitt liv. Detta är ju en forum där man skriver om allt som har med motorcykelar att göra. Att detta ska missuppfattas av vissa som ska lägga negativ energi på detta så behöver dem inte göra det. Tänker mer logiskt så att säga men att man ställer en fråga som det finns folk på som kan svara av erfarenhet är en annan sak. Jag har inte haft många mc och därav vänder jag mig till dem som kan sitter på verklig information.
 

Tammer

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2016
Ort
Stockholm
Hoj
Japanska 80-talare
Du gör för stor sak av det. Du har ju en uppfattning om vad du vill ha. Köp en sån, kör ett tag, du kommer garanterat att veta vad du vill ha istället efter en tid. Då köper du en sån, är nöjd ett tag, tills du kommer på vad du egentligen vill ha. Och så fortsätter det, detta är hojåkandets förbannelse - eller välsignelse - man blir aldrig nöjd.
 
Last edited:

SV Rider

Sporthojsnörd
Gick med
16 Mar 2021
Hoj
Suzuki SFV Gladius 650
Tack tack, förresten tack till alla som lagt tid och energi på att tipsa mig med alla annonser och råd. Är verkligen jätte tacksam och denna känns verkligen rätt. Ljudet är oslagbar med den dämparen på. Original får ligga i källaren ett tag. Det man saknar nu är är lite sol och torr väder sen blir det ut. Ha det bäst allesammans och TACK TACK
 
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top