Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om det är denna du menar så kom den nog drygt ett år efter min, alltså runt 2008. Den är också fin men kompisen har redan en sån..
Nja jag vet inte... Invicta?![]()
Med min budget blir det inte roligare, tycker dom ger väldigt mycke klocka för pengarna![]()

(Fan så skön att bära på armen asså! Nu vill jag ha en riktig panerai!)

Mellan 350 Och 380 €
Du köpte den direkt från Steinhart va ? hittade den här oxå, men dyrare:http://www.neowatches.se/steinhart-c-36/ocean-triton/steinhart-ocean-vintage-military.html

Har en kompis som beställde sin därifrån, han blev lite sur när han fick reda på att jag köpt min billigare
Jag hänger en del på watchuseek.com och det verkar som att nästan alla är eniga om att steinhart kundtjänst är helt outstanding, om det nu skulle bli bekymmer...
På någon sätt tycker jag det känns tryggare att kunna gå direkt till tillverkaren om det skulle vara problem, istället för att låta en mellanhand sköta det.
Jag kommer få vänta ända till maj på min nästa Steiny... Fan också, jag som hatar att vänta.
Ännu värre är att jag förmodligen kommer abstinenshandla annat under tiden!
Jag vill ha en dykare i brons!!!![]()
Jepp! Det är som sagt en begränsad upplaga på 100st. Slutsåld på ett par dagar.. Väntetiden var 8 veckor från början, men nu lutar det åt 16 veckor istället. Tydligen fanns inte visarna att få tag på, så dessa måste tillverkas speciellt för denna ordern.Låter bra, den sista blå du länkade till var riktigt snygg, precis som dom andra Steinhart:arna![]()
Står i garaget och slipar kökslådor när jag kommer på att ta en bild på mitt nyinköp.
Har suktat ett tag redan...
View attachment 377091
Inte för tillfället, men jag har allvarligt funderat på att sälja av samlingen för en riktigt dyr pjäs... Har inte vågat ta klivet än bara..!Mm , trevlig..
Mr-sundström, har du ingen steinhart ocean du vill göra dig av med?

Inte för tillfället, men jag har allvarligt funderat på att sälja av samlingen för en riktigt dyr pjäs... Har inte vågat ta klivet än bara..!
Suktar efter en Helson Sharkmaster i brons, samtidigt som jag vet att det är smartare att lägga pengar på husrenoveringen..![]()
wMäktig pjäs.. Kolla http://www.doxa.ch/en/ också , väldigt lika

|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda