Köp av elscooter..ja..

Här i stan får man en saftig böter av polisen om de ser att man åker på en trimmad elscooter. Jag har en navee med fjädring just nu. Ett tips är väl att köpa utgående modeller för kraftigt rabatterade priser, ofta 50% rabatt vilket gör stor skillnad för de som inte är ren kinesium. Inbyggd fjädring är också trevligt att ha...

Annars, på den tiden jag kunde cykla så gjorde jag det i andra kläder än de jag jobbade i, och då spelar det ju absolut ingen roll att bli regnad på.
- Ja om de ser att det är en trimmad bräda, OCH om de har möjlighet att stoppa någon som glider fram lite snyggt på en cykelväg några meter bredvid bilvägen.
Jag har hittills kört min elkonverterade MB i ett par år utan att bli stoppad, trots att en polisbil körde upp och låg jämsides med mig när jag tuffade fram i sådär 40.

- Ja om de ser att det är en trimmad bräda, OCH om de har möjlighet att stoppa någon som glider fram lite snyggt på en cykelväg några meter bredvid bilvägen.
Jag har hittills kört min elkonverterade MB i ett par år utan att bli stoppad, trots att en polisbil körde upp och låg jämsides med mig när jag tuffade fram i sådär 40.
Här så verkar de mest bara kolla hastigheten, är den över 20 km/h så stannar de dig. De har inget problem med att stanna dig när du kommer fram till nånstans där cykelvägen gör gemensam sak med vägen.

- Fan va dyrt. Min snålbudget ligger på sådär 4´ för en elrullbräda.
Men tack för info.
Då hade jag hittat en annan lösning om du inte nöjer dig med att glida fram i 20km/h på en bräda som är byggd för en asiat på 50kg.

Sent from my XQ-DE54 using Tapatalk

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...